وقتی فراری ۴۸۸ پیستا مچ مک لارن P1 و پورشه ۹۱۸ را می‌خواباند!

وقتی فراری ۴۸۸ پیستا مچ مک لارن P1 و پورشه ۹۱۸ را می‌خواباند!

ما همیشه انتظار داریم فراری هر بار یک سوپرکار پیشرانه وسط عالی را روانه میدان کند اما به نظر می‌رسد ۴۸۸ پیستا تا مدت‌های زیادی گل سرسبد محصولات این خودروساز خواهد بود.

مجله اوو اخیراً این سوپرکار هیجان‌انگیز را به پیست Anglesey برده تا رکوردی را در این مسیر ثبت کند و نتیجه‌ی به دست آمده بسیار چشمگیر بوده است. داغ‌ترین سوپرکار پیشرانه وسط فعلی فراری توانسته یک دور این پیست را در ۱ دقیقه و ۱۰.۸ ثانیه طی کند و بنابراین سریع‌ترین سوپرکار تست شده در پیست لقب بگیرد. به این ترتیب ۴۸۸ پیستا سریع‌تر از خودروهایی همچون مک لارن P1، ۷۲۰S، پورشه ۹۱۸ و ۹۱۱ GT2 RS می‌باشد.

این موضوع تقریباً غیرقابل‌باور به نظر می‌رسد اما نگاهی به چگونگی حمله کردن سوپرکار فراری به پیچ‌های چالش‌برانگیز نشان می‌دهد که با شگفتی بسیار چنین عملکردی را باور کنید. ۴۸۸ پیستا در دستان استیو ساتکلیف تعویض دنده‌ها و معکوس‌هایی مشابه خودروهای مسابقه‌ای داشته و بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی جاده‌ای بکار رفته در قلب مدل مسابقه‌ای ۴۸۸ چلنج می‌باشد. این پیشرانه قدرت ۷۱۱ اسب بخاری دارد. بدنه‌ی آئرودینامیکی پیشرفته نیز ۲۰ درصد داون فورس بیشتری در مقایسه با ۴۸۸ استاندارد تولید کرده و وزن آن نیز ۹۰ کیلوگرم کاهش یافته است.

فراری تیمی از مهندسان را برای اطمینان از اینکه ۴۸۸ پیستا بهترین عملکرد خود را خواهد داشت مأمور توسعه این خودرو کرده است. نتیجه‌ی نهایی کاملاً شگفت‌انگیز بوده و این سوپرکار چسبندگی فوق‌العاده را ارائه می‌کند و همان‌گونه که می‌بینید به بهترین نحو ممکن مأموریت خود را به پایان می‌رساند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.