وقتی از فراری انزو برای تردد روزمره استفاده شود چه اتفاقی می‌افتد؟

وقتی از فراری انزو برای تردد روزمره استفاده شود چه اتفاقی می‌افتد؟

سوپراسپرت ها و هایپرکارها به خاطر ارقام احساس‌برانگیز شناخته می‌شوند. اگرچه قدرت تولیدی این خودروها بسیار بالاست اما کارکردشان ناچیز است و به جز برخی استثناها، اکثر خودروهای این کلاس در گاراژها می‌خوابند. خودرویی که مشاهده می‌کنید یکی از آن استثناهاست! این خودرو فراری انزو ۲۰۰۳ است که به خاطر مالک خود ریچارد لوسی با نام MM انزو شناخته می‌شود. او تصمیم گرفته است تا بیشترین کارکرد ممکن را با انزوی خود به ثبت برساند. لوسی کاری را انجام داده است که به ذهن هیچ مالک دیگری نمی‌رسید چراکه او از انزو برای تردد روزمره استفاده کرده است و حالا شاهد عبور کارکرد این خودرو از ۹۰ هزار مایل یا ۱۴۴۸۴۱ کیلومتر هستیم. اگرچه MM انزو تحت مالکیت ریچارد لوسی قرار داشته است اما در حال حاضر یکی از کاربران اینستاگرام با نام dryI8k آن را می‌راند و اخیراً نیز پست‌هایی درباره آن منتشر کرده است.

او در پست‌های خود نوشته است:

تقریباً به کارکرد ۹۰ هزار مایل (۱۴۴ هزار کیلومتر) با انزو رسیده‌ایم! عجب سفری! تشکر ویژه از ریچارد لوسی مالک اصلی و فعلی این خودرو که مشعل را به دست من داد تا به سنت مراقبت از MM انزو ادامه دهم. تشکر از همه آن‌هایی که حامی ما هستند!

در این سفر افراد زیادی حضور داشته‌اند. این خودرو در زمان صفر بودن به شهرت رسید چراکه مجله رود اند تراک آن را در تست جاده‌ای کامل شرکت داد. این مجله ۱۵۰۰ مایل اول را با انزو رانندگی کرد و سپس نیز تست طولانی‌مدت ۱۰ هزار مایل (۱۶۰۹۳ کیلومتر) را با آن انجام داد.

خودرو تا کارکرد ۳۰ هزار مایل نیز توسط رود اند تراک تست شد اما در سال ۲۰۰۶ حادثه‌ای برای انزو پیش آمد و لوسی هم به‌صورت جدی مجروح شد. او در حال رانندگی در بزرگراه بود که با سرعت بسیار بالایی تصادف کرد. خوشبختانه هم لوسی و هم خودرو به زندگی بازگشتند. البته برخلاف مالک، انزو در برخی بخش‌ها ارتقا یافت و نصب یک جفت توربو به آن کمک کرد تا بیش از ۸۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. اگرچه شک داریم که یک سوپرکار برای استفاده روزمره مناسب باشد اما نمی‌توان فراری انزو و مالک برجسته‌اش را نادیده گرفت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.