ورود پرقدرت جیپ گلادیاتور به بازار اروپا

ورود پرقدرت جیپ گلادیاتور به بازار اروپا

گلادیاتور، خودرویی که بازگشت جیپ به بازار پر رونق پیکاپ ها را رقم زده به‌صورت رسمی از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار اروپا خواهد شد.

مراسم مخصوص جیپ از دوازدهم تا چهاردهم جولای در سن مارتینوی ایتالیا برگزار خواهد شد و در این مراسم طرفداران، مالکان و مشتریان بالقوه‌ی جیپ شانس ملاقات با گلادیاتور را خواهند داشت. این خودرو سال آینده در منطقه‌ی EMEA (اروپا، خاورمیانه، آفریقا) عرضه خواهد شد اما ارائه‌ی آن در بازار بریتانیا فعلاً تأیید نشده است.

گلادیاتور که در نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۸ معرفی شد در کارخانه‌ی تولدوی اوهایو روی خط تولید می‌شود. جیپ این خودرو را تواناترین پیکاپ میان سایز تاریخ معرفی کرده و قول ارائه‌ی خودرویی با بهترین عملکرد و انعطاف و ظرفیت یدک کشی در کلاس خود را داده است. همچنین گلادیاتور خودرویی با توانایی‌های آفرودی و دینامیک مثال‌زدنی خواهد بود.

این پیکاپ در آمریکا قیمت پایه‌ی ۳۳۵۴۵ دلاری دارد که ۵۶۰۰ دلار بیشتر از قیمت پایه‌ی رانگلر می‌باشد. مشتریان در ابتدا تنها شاهد پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری پنتاستار در دل گلادیاتور خواهند بود. این پیشرانه قدرت ۲۸۵ اسبی و گشتاور ۳۵۲ نیوتون متری دارد. البته در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه‌ی گلادیاتور با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی که قدرت و گشتاور ۲۶۰ اسبی و گشتاور ۵۹۹ نیوتون متری دارد نیز خواهیم بود.

شرکت‌های جیپ و موپار سورپرایز دیگری هم در راه دارند که معرفی رانگلر روبیکان ۱۹۴۱ در مراسم خاص جیپ می‌باشد. این خودرو از ویژگی‌های آفرود زیاد و ظاهر متمایزی برخوردار بوده و از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر، اسنورکل، ریل‌های سقف، رکاب‌های جانبی مشکی و پوشش خاص بدنه اشاره کرد. این قطعات در تابستان و روی مدل‌های رانگلر صحرا و اسپورت عرضه خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.