ورود هوندا با HR-V به حوزه مینی کراس‌اورها

در حالی که در اولین روز از نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس از مزدا CX-3 رونمایی شده بود، هوندا نیز اولین محصول خود در این کلاس را معرفی کرد.

محصول هوندا نسبت به رقیب آن در مزدا از ظرافت و جذابیت ظاهری کمتری برخوردار است. در عوض طراحی آن فرمی کوپه مانند و خشن دارد و مردانه‌تر است و اگر مزدا را یک CUV کاملاً متمدن و مدرن بدانیم، هوندا HR-V بیشتر برای حومه شهر و تفریح ساخته شده است.

معماری و پلتفرم HR-V با هوندا فیت یا جاز یکسان است. طول این خودرو ۴.۳، عرض آن ۱.۷۷، ارتفاع آن ۱.۶۱ و فاصله بین دو محور آن نیز ۲.۶۱ متر می‌باشد. فضای قسمت سرنشینان ۲۸۳۴ لیتر و فضای بار ۶۸۸ لیتر گنجایش دارد که بسیار جادار به نظر می‌رسد. صندلی‌های عقب نیز برای افزایش فضای بار کاملاً تا شده و فضایی مسطح را ایجاد می‌کنند.

در بازار آمریکا از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۸ لیتری i-VTEC برای این خودرو استفاده می‌شود که ۱۳۸ اسب بخار نیرو در دور موتور ۶۵۰۰ و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور در دور موتور ۴۳۰۰ تولید می‌کند.

مدل‌های پایه و استاندارد از انتقال نیرو به چرخ‌های جلو از طریق یک گیربکسCVT بهره می‌برند اما می‌توان انتقال نیرو به چهار چرخ با گیربکس شش سرعته دستی را نیز سفارش داد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.