ورود فاکسکان به عرصه خودروسازی

ورود فاکسکان به عرصه خودروسازی

فاکسکان که در حال حاضر بزرگ‌ترین پیمانکار تولیدکننده لوازم الکترونیک دنیا ازجمله محصولات اپل به شمار می‌آید به‌زودی اولین رده از محصولات خودرویی خود شامل سدان، شاسی‌بلند و اتوبوس را رونمایی خواهد کرد.

صنعت جذاب خودرو اخیراً تولیدکنندگانی چون هواوی و فاکسکان را ترغیب کرده تا به خودروسازی روی بیاورند. این موضوع می‌تواند به دلیل چشم‌انداز آینده‌ی دنیای خودرو که دران خودروها الکتریکی و خودران هستند باشد. خودروهای آینده بسیار تکنولوژیک بوده و همبستگی تنگاتنگی با فناوری‌های ارتباطی خواهند داشت.

فاکسکان برای رویداد روز فناوری ۱۸ اکتبر خود که قرار است اولین محصولات خودرویی خود را رونمایی کند، تیزری ویدئویی منتشر کرده است. تمرکز اصلی این تیزر روی یک سدان است که چراغ‌های LED پیشرفته آن و همچنین نمایی اجمالی از کابین آن با نمایشگری منحنی، سرتاسری و بزرگ را می‌بینیم.

علاوه بر این یک اتوبوس الکتریکی شهری و یک SUV کلاس C با طراحی خارق‌العاده و اوورهنگ بسیار کوتاه و بدنه دو رنگ را می‌بینیم. تمام این محصولات با برند فاکس ترون (Foxtron) تولید خواهند شد. خودروهایی که در تیزر دیده می‌شوند ظاهراً فاصله زیادی با خط تولید ندارند. اخیراً فاکسکان با شرکت لورد تاون موتورز برای خرید کارخانه آنها در ایالت اوهایو آمریکا به قیمت ۲۳۰ میلیون دلار توافق کرد. فاکسکان همچنین با فیسکر نیز همکاری می‌کند و اخیراً یک توافق بزرگ هم با استلانتیس داشته است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 11 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.