ورود با افتخار بوگاتی شیرون پور اسپورت به پیست!

ورود با افتخار بوگاتی شیرون پور اسپورت به پیست!

با اینکه نسخه‌های زیادی از شیرون را تاکنون دیده‌ایم، سازنده سریع‌ترین خودروی دنیا هنوز هم ایده‌های زیادی برای افزایش تعداد اعضای این خانواده دارد. جدیدترین عضو خانواده شیرون مدل پور اسپورت است که برای گشت‌وگذار در پیست‌های مسابقه توسعه یافته است. بوگاتی دو نسخه پروتوتایپ از این خودرو را روانه پیست بیلستر برگ در آلمان کرده تا خودروی رانندگی نهایی را بیش از پیش تنظیم نماید.

پور اسپورت تنها نسخه‌ای عادی از شیرون با بدنه‌ای کمی تغییر یافته نیست زیرا تغییرات سخت‌افزاری قابل‌توجهی در آن رخ داده است. این خودرو دارای شاسی سفت تر و گیربکس با نسبت‌های کوتاه‌تر بوده و پیشرانه ۸ لیتری آن‌ هم‌اکنون ردلاین ۶۹۰۰ داشته و لاستیک‌های میشلین اسپورت کاپ ۲R چسبندگی بیشتری (۱۰ درصد) دارند. این خودرو همچنین ۵۰ کیلوگرم سبک‌تر از شیرون استاندارد بوده و البته آئرودینامیک بهبود یافته و ژئومتری متمایز سیستم تعلیق را نیز پذیرا شده است.

نیازی به گفتن نیست که همه این موارد پیش از تولید نهایی تست خواهند شد. بوگاتی تصمیم گرفته به خاطر پیچیدگی‌ای که در این پیست وجود دارد اقدام به بررسی توانایی‌های شیرون پور اسپورت بکند. این پیست ۴.۲ کیلومتری دارای ۱۹ پیچ بوده و ارتفاع آن در کل ۷۰ متر تغییر می‌یابد. وب‌سایت رسمی پیست بیلستر برگ آن را یکی از پر تقاضاترین پیست‌های اروپایی معرفی کرده و بنابراین حضور بوگاتی در آن منطقی به نظر می‌رسد.

هشت مهندس بوگاتی به مدت سه روز در این ماه اقدام به بررسی شیرون پور اسپورت در پیست خواهند کرد. تست‌های بیشتر می‌تواند اواخر سال جاری در نوربرگ رینگ انجام شود و پس از آن نیز برنامه تولید خودرو در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ کلید بخورد. تنها ۶۰ دستگاه از شیرون پور اسپورت با قیمت ۳ میلیون یورویی تولید خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.