وداع سوزناک با پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر مرسدس-ای‌ام‌جی

وداع سوزناک با پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر مرسدس-ای‌ام‌جی

مرسدس-ای‌ام‌جی به آرامی پیشرانه‌های پرچم‌دار ۱۲ سیلندر خود را به تاریخ خواهد سپرد زیرا به نظر می‌رسد این قلب‌های آهنین در آینده فقط مختص خودروهای لوکس خواهند بود.

مدیر اجرایی مرسدس-ای‌ام‌جی آقای توبیاس موئرز در خلال برگزاری نمایشگاه نیویورک و مصاحبه با اتوموتیونیوز گفته که برند ای‌ام‌جی در زمان بازنشسته کردن محصولات سری ۶۵ خود پیشرانه ۱۲ سیلندر را نیز تولید نخواهد کرد. بدین ترتیب محصولات مرسدس-مایباخ تنها خودروهایی خواهند بود که از پیشرانه‌های ۱۲ سیلندر استفاده خواهند کرد.

موئرز گفته است:

هنوز هم تقاضا برای پیشرانه ۱۲ سیلندر وجود دارد اما اگر در آینده بخواهید بازهم از این پیشرانه استفاده کنید باید سرمایه‌گذاری هنگفتی انجام دهید. این نظر من است.

او ادامه می‌دهد:

شما باید قدرت را افزایش دهید و باید تکنولوژی‌های به‌روزی را نیز استفاده کنید. بهتر است ما سرمایه‌گذاری خود را معطوف پیشرانه‌های ۸ سیلندر الکتریکی شده بکنیم.

مرسدس-ای‌ام‌جی قبلاً شروع به بازنشسته کردن طیف محصولات ۶۵ خود کرده است. برای مثال نسل جدید مرسدس بنز G کلاس دیگر با نسخه ۶۵ عرضه نخواهد شد. همچنین گفته می‌شود در ماه‌های آینده نیز باید با مرسدس-ای‌ام‌جی SL 65 خداحافظی کنیم.

موئزر همچنین گفته نسل بعدی مرسدس بنز S کلاس نیز فاقد نسخه S65 خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.