وانت وینگل محصول گریت وال و دیارخودرو

وانت وینگل محصول گریت وال و دیارخودرو

بار دیگر محصولی دیگر از بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV و پیک آپ چین در ایران مونتاژ خواهد شد. دیار خودرو که با مونتاژ وانتهای Deer پیش از این حدود ۴ هزار خودرو را به بازار فرستاده بود، قصد دارد بازار کم تنوع و نسبتا انحصاری وانتها را در اختیار بگیرد.

وانتهای تک و دوکابین وینگل (GW Wingle)  جدیدترین محصولات مشارکت دیار خودرو با گریت وال می باشند. خط مونتاژ این دو مدل در گلپایگان با ظرفیت اسمی ۵۰ هزار دستگاه برای سال ۹۱ و قابل ارتقا به ۱۰۰ هزار دستگاه نشان از عزم جدی این شرکت در حضور قوی در بازار تجاری ها دارد.

وینگل با موتور چهار سیلندر و گیربکس شش دنده در نوع دو کابین قیمتی حدود ۲۵ میلیون خواهد داشت. قیمت نزدیک به کاپرا می تواند یک خطر برای این خودرو باشد مخصوصا اینکه کاپرا از طراحی بهتر و سابقه بیشتری برخوردار است. موتور ۲.۴ لیتری بنزینی میتسوبیشی با توان ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر روی این خودروها نصب می شوند. امکاناتی مثل کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ضد قفل، ایموبلایزر و … روی این خودرو قرار دارند. احتمال عرضه این خودرو با موتور دیزلی نیز وجود دارد.

خودروهای رونمایی شده مربوط به وینگل نسل اول مدل ۲۰۰۶ می باشند. در سال ۲۰۱۰ مدلهای  وینگل ۵ دو دیفرانسیل با طراحی به مراتب بهتر معرفی شدند. که امیدواریم در ایران هم نمونه های جدیدتر به بازار عرضه شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
12 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.