وانت استرادای فیات

وانت استرادای فیات

اگر از وانت های بارکش کوچک فانتزی برای حمل و نقل وسایل مختصر و کم حجم استفاده می کنید، در ایران تنها باید به وانت باردو (پیکان) بسنده کنید. گرچه مدلهای نمایشی از وانتهای پراید و تندر و سمند هم در نمایشگاههای خودروی داخلی رویت شده اند.

فیات با مدل استرادا که در برزیل تولید می شود می تواند نیاز شما برای حمل بارهای کوچکتان را برآورده سازد. بطورمثال در یک تفریح کوهستانی، می تواند دوچرخه، موتور سیکلت یا وسایل کمپ شما را بر گرده خود حمل نماید.

این خودروی سبک، با سه اندازه کابین کوتاه، بلند و کابین با صندلیهای پشتی ارائه می شود. در این صورت حداکثر ظرفیت بار آن ۶۵۰ کیلوگرم بعلاوه چهار مسافر خواهد بود. بعلاوه سه نوع از این خودرو برای کار، کوهپیمایی و ماجراجویی طراحی شده اند. تفاوت این مدلها تنها در اندازه کابین نیست بلکه حتی طراحی چراغها و سپرها و گلگیر و جلوپنجره و چرخها نیز متفاوت می باشد.

فضای داخلی مناسب به همراه ارگونومی خوب  از ویژگیهای این خودرو می باشند. در نسل جدید فیات سعی کرده در کابین از رنگهای روشنتری استفاده کند.

موتور ۱.۳ لیتری مالتی جت فیات با ۱۶ سوپاپ و استاندارد یورو ۵می تواند حداکثر ۹۵ اسب بخار نیرو تولید کند. در حالی که گشتاور تولیدی نیز به ۲۰۰ نیوتن متر بالغ می گردد. از تجهیزات سفارشی  این ماشین می توان به رادیو پخش با CD و سان روف و فرمان چرمی و رینگهای آلیاژی و نردبان اشاره کرد.

قیمت این خودرو ۱۲,۹۰۰  یورو برای مدل با کابین کوتاه و ۱۶۰۰۰ یورو برای کابین بلند می باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.