هیبریدی شدن تمامی محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی از سال ۲۰۲۱

هیبریدی شدن تمامی محصولات مرسدس-ای‌ام‌جی از سال ۲۰۲۱

الکتریکی سازی محصولات نام بازی‌ای است که رئیس مرسدس-ای‌ام‌جی در زمان معرفی هر خودروی جدید از سال ۲۰۲۱ به بعد اعلام خواهد کرد. بازوی اسپورت و پرفورمنس دایملر قبلاً محصولات هیبریدی جذابی را عرضه کرده که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدل‌های ۶ سیلندر ۵۳ و هایپرکار وان اشاره کرد.

اما محصولات هیبریدی بیشتری در راه است زیرا مدل جدید GLS از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی AMG و یک واحد الکتریکی ۴۸ ولتی سود خواهد برد تا یک سیستم هیبریدی ملایم ایجاد شود. موئرز به نشریه رود اند تراک گفته با آغاز سال ۲۰۲۱ هیچ خودرویی بدون قوای محرکه‌ی الکتریکی شده عرضه نخواهد شد.

رئیس ای‌ام‌جی بازهم به برنامه‌های مرسدس مبنی بر استفاده از قوای محرکه‌ی هیبریدی کانسپت مرسدس-ای‌ام‌جی GT در مدل تولیدی تأکید کرده است. این خودرو در سال‌های آینده تولید خواهد شد و خوشبختانه همان قدرت ۸۰۵ اسبی مدل نمایشی را حفظ خواهد نمود. این کانسپت پیش‌نمایش GT چهار درب کوپه بوده و نسخه‌ی پرچم‌دار فعلی آن مدل GT 63 S است اما در آینده شاهد پرچم‌داری جدید خواهیم بود که بنا به گفته‌ی مدیر شرکت از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر هیبریدی شده برای رقابت با پورشه پانامرا سود خواهد برد.

گفته می‌شود ای‌ام‌جی به تدریج پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خود را بازنشست خواهد کرد اما مهندسان ماهر این شرکت در حال کار روی جایگزینی ارزشمند هستند. موئرز خاطرنشان ساخته پیشرانه‌ی ۸ سیلندر با یک پیشرانه‌ی الکتریکی نصب شده در بخش جلوی خودرو می‌تواند قلب مدل‌های ۶۵ آینده را تسخیر کند.

حداقل یک محصول از ای‌ام‌جی در آینده بدون قوای محرکه‌ی الکتریکی شده عرضه خواهد شد. ما درباره‌ی هاچبک داغ A45 جدید صحبت می‌کنیم که از پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۴۲۰ اسب بخار سود می‌برد. احتمالاً نسخه‌های ۴۵ جدید از مدل‌های A کلاس سدان، CLA، GLA و شاید GLB نیز با این آرایش تولید شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.