هونگچی H9 جدید، سدان میان‌سایز لوکس چینی

هونگچی H9 جدید، سدان میان‌سایز لوکس چینی

فاو هونگچی به عنوان قدیمی‌ترین و لوکس سازترین خودروساز چینی از سدان لوکس H9 رونمایی کرده است. این خودرو قرار است به جنگ محصولات شناخته شده‌ای همچون مرسدس E کلاس، آئودی A6 و ب ام و سری ۵ برود. خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید همان نسخه‌ای است که ماه پیش با نام H7 دیده شده بود.

هونگچی H9 جدید در مقایسه با رقبای میان سایز و لوکس خود، حتی در حالت طویل‌تر نیز ابعاد بزرگ‌تری را نشان می‌دهد. از نظر فنی این خودرو با طول ۵.۲ متری به سدان های لوکس فول سایز نزدیک شده و فاصله بین محوری بیش از ۳ متری دارد.

این کمپانی می‌گوید استایل H9 جدید بخشی از زبان طراحی جدید هونگچی است اما ظاهر کلی آن ترکیبی از چندین خودروی دیگر است که از جمله آن‌ها می‌توان به طرح دو رنگ مایباخ، نماهای سه‌چهارم عقب کادیلاک XTS و نمای جلوی رولزرویس اشاره کرد.

شایان ذکر است مقامات هونگچی به این نکته اصرار می‌کند که کار طراحی H9 پیش از استخدام گیلز تیلور معاون طراحی گروه فاو به اتمام رسیده است. تیلور قبلاً رئیس طراحی رولزرویس بوده است و خب شباهت این خودرو با محصولات رولزرویس هم اتفاقی نیست.

جلوپنجره کرومی بزرگ در جلوی خودرو توسط نواری LD احاطه شده است. لوگوی پرچم هونگچی نیز دارای خط قرمز نازکی است که از میانه کاپوت شروع شده و به جلوپنجره می‌رسد. نام هونگجی در زبان چینی به معنی پرچم قرمز می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این سدان لوکس چینی می‌توان به دستگیره‌های درب پاپ آپ و رینگ‌های ۲۰ اینچی اشاره کرد.

به نظر می‌رسد کابین نیز پر از چرم، چوب و کروم بوده و از دو صفحه‌نمایش بزرگ برخوردار است. به این موارد باید نورپردازی داخلی، دکمه‌های لمسی و طراحی چهار نفره سفارشی را اضافه کرد.

نیروبخش این خودرو پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی ۲۵۲ اسبی یا ۶ سیلندر ۳ لیتری سوپرشارژردار ۲۷۲ اسب بخاری خواهد بود. این پیشرانه‌ها با یک گیربکس اتوماتیک همکاری می‌کنند و در نسخه قوی‌تر باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۸ ثانیه می‌شوند. هونگچی H9 همچنین از سیستم تعلیق بادی برخوردار بوده و با سیستم نیمه خودران سطح ۲.۵ عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.