هونگچی H6 جدید با طراحی متمایز و موتور ۲ لیتر توربو معرفی شد

هونگچی H6 جدید با طراحی متمایز و موتور ۲ لیتر توربو معرفی شد

شرکت چینی هونگچی در نمایشگاه خودروی گوانگژو از سدان جدیدی با نام H6 رونمایی کرده که مجهز به موتور ۲ لیتر توربو با قدرت ۲۴۸ اسب بخار است.

H6 از طراحی دینامیک و اسپرتی سود می‌برد که همین امر موجب جذب طیف گسترده‌ای از مشتریان خواهد شد. از جمله ویژگی‌های شاخص بدنه این خودرو می‌توان به جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های جداگانه و گیرا، دیلایت های LED اطراف جلوپنجره و برخی تریم های مشکی‌رنگ اشاره کرد. وقتی از نمای جانبی به این سدان چینی نگاه کنید شاهد خطوط دینامیک و پویا، طراحی پیچیده رینگ‌ها و ستون D متمایز خواهید شد. نمای پشت هونگچی H6 نیز با ظاهری دراماتیک که شامل چراغ‌های پیچیده و جداگانه است برجسته خواهد شد. در این بخش دیفیوزری شیک، نواری نورانی و خروجی‌های اگزوز دوبل در مرکز سپر خودنمایی خواهند کرد.

زمانی به کابین هونگچی H6 قدم بگذارید یک نمایشگر مرکزی با حالت عمودی، پشت آمپرهای دیجیتالی، فرمان D کات، دوخت های متضاد و صندلی‌های اسپرت با پوشش چرمی را خواهید دید. سقف سانروف پانورامیک و شیفترهای پشت فرمان نیز جزو دیگر ویژگی‌های خودروی موردبحث هستند. کار نیوز چاینا می‌گوید طول/عرض/ارتفاع سدان جدید هونگچی به ترتیب برابر با ۴۹۹۰/۱۸۸۰/۱۴۵۵ میلی‌متر بوده و فاصل بین محوری آن به ۲۹۲۰ میلی‌متر می‌رسد. اگرچه H6 ابعاد نسبتاً بزرگی دارد اما خیلی سنگین‌وزن نیست و وزنش ۱۶۶۵ کیلوگرم اعلام شده است. این خودروساز چینی H6 را فقط با یک پیشرانه یعنی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو که قدرت ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتون متری خواهد داشت عرضه خواهد کرد. این پیشرانه با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند و موجب دستیابی به صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۶.۸ ثانیه‌ای می‌شود.

هونگچی H6 جدید از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم نیمه خودران سطح ۲ شامل ترمز فعال، سیستم پیش‌بینی خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد. پیش‌فروش این سدان تازه‌نفس از چند روز دیگر شروع می‌شود اما هنوز زمان عرضه آن مشخص نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.