هوندا S660 یک رودستر مفهومی

هوندا S660 یک رودستر مفهومی

لذت سواری با یک رودستر کوچک اسپرت با سقف باز آنقدر هست که خودرویی نظیر مزدا میاتا می‌تواند به واسطه آن سال‌ها در بازار این گونه خودروها جولان دهد. اما حالا وقت آن رسیده که این جایگاه توسط سایر سازندگان نظیر هوندا و آلفا رومئو تهدید شود. هوندا ماه آینده و در نمایشگاه توکیو از رودستر کانسپت S660 خود رونمایی خواهد کرد. خودرویی که پیش از هر رقیبی ما را به یاد رودستر CRX هوندا می‌اندازد که تعدادی از آن نیز قبل به کشور ما وارد شده بود.

اما در رودستر S660 همه جیز به گونه ای دیگر به نظر می‌رسد. ما هنوز از جزئیات این خودرو چیز زیادی نمی‌دانیم اما گزارش‌ها از وجود یک موتور بسیار کوچک ۶۶۰ سی سی سه سیلندر بنزینی توربو در کنار یک موتور الکتریکی EV- STER حکایت دارند. احتمال هم دارد که این موتور در وسط و جلوی چرخهای عقب نصب شود اما قطعی نیست. این خودروی رودستر با انتقال نیرو به چرخهای عقب می‌تواند لذت رانندگی و پویایی قابل توجهی را به همراه داشته باشد. استفاده از فیبر کربن و نمایشگرهای دیجیتالی مدرن و ابزارهای لمسی متعدد، ترکیبی آینده‌نگرانه و البته کمی رویایی در کابین خلق کرده اند.

آخرین خودروی روباز هوندا S2000 بود که تولید آن در سال ۲۰۰۹ به پایان رسید و اکنون این شرکت جای خالی چنین خودروهایی را در میان محصولات خود به شدت احساس می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
16 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.