هوندا NSX کلاسیک را برمی‌دارید یا ب‌ام‌و M3 CSL؟

هوندا NSX کلاسیک

اگر بخواهید بودجه‌ای در حدود ۳۵ تا ۴۰ هزار پوند (۴۵۶۰۰ تا ۵۲ هزار دلار) را برای خرید خودرویی کارکرده کنار بگذارید گزینه‌های زیادی خواهید داشت. از جمله‌ی این خودروها می‌توان به دو نمونه‌ی نمادین هوندا NSX و ب‌ام‌و M3 اشاره کرد.

در رویداد فروش خودروهای کلاسیک که ۲۳ و ۲۴ فوریه در کاونتری بریتانیا برگزار خواهد شد این دو خودرو به فروش خواهند رسید اما قبل از اینکه یکی را انتخاب کنید بیایید جزئیات NSX و M3 را با یکدیگر مرور کنیم.

ب‌ام‌و M3 CSL در سال ۲۰۰۴ تولید شد و نسخه‌ی متمرکز روی پیست از M3 E46 اسطوره‌ای بود. این خودرو تنها ۱۰۹۴۳۵ کیلومتر کار کرده و رنگ بدنه‌ی مشکی داشته و تنها ۱۳۸۳ دستگاه از آن تولید شده است. پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۲ لیتری این خودرو قدرت ۳۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متری داشته و تنها با گیربکس ۶ سرعته دستی اتوماتیک شده‌ی SMG عرضه شده است.

بنا به گفته‌ی شرکت برگزار کننده‌ی این حراجی، M3 تاریخچه‌ی سرویس کامل، دفترچه‌های اصلی، بروشور فروش و… را به همراه دارد.

اما هوندا NSX کلاسیک در سال ۱۹۹۱ تولید شده ولی جزئیات بیشتری از آن در دست نیست. اولین نسل این خودروی ژاپنی به نظر می‌رسد که کاملاً آماده‌ی ورود به جاده بوده و از بدنه‌ای به رنگ قرمز و کابینی مشکی سود می‌برد.

البته باید به یاد داشت که هر دوی این خودروها فرمان راست هستند. اگر هوندا NSX در شرایط خوبی باشد انتخاب ما این خودرو خواهد بود چراکه هزینه‌های نگهداری خودروها در این دوره و زمانه بالاست. ولی خب اصلاً نمی‌توان از کنار M3 به سادگی گذشت. شما کدام خودرو را انتخاب می‌کنید؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.