هوندا E: پروتوتایپ کانسپت، پیش‌نمایش محصولی الکتریکی

هوندا E: پروتوتایپ کانسپت، پیش‌نمایش محصولی الکتریکی

هوندا شاسی‌بلند E: پروتوتایپ به عنوان پیش‌نمایش کراس اوور الکتریکی و جدید این برند در نمایشگاه شانگهای ۲۰۲۱ معرفی شد. نسخه تولیدی این خودرو از بهار سال ۲۰۲۲ در بازار چین عرضه خواهد شد.

فرم کلی این خودرو ما را به یاد نسل جدید HR-V می‌اندازد اما طراحان هوندا این خودرو را حسابی چراغانی کرده‌اند! چراغ‌های جلوی کوچک در کناره‌ها جاسازی شده‌اند و نوارهای LED در لبه کاپوت ادامه پیدا کرده‌اند هرچند در مرکز خودرو به یکدیگر نرسیده‌اند. لوگوی H هوندا نیز نورانی می‌باشد. حتی LED های بیشتری در بخش پایینی و کناره‌ها دیده می‌شود.

پروفایل جانبی این کانسپت نیز طراحی جالبی داشته و یک خیز در خط شانه دیده می‌شود. نوار نورانی حتی به بخش پایین بدنه نیز سرایت کرده است.

در بخش عقب شاهد ستون C زاویه‌دار و چراغ‌های عقبی هستیم که در پهنای خودرو کشیده شده‌اند. استایل کلی این خودرو بسیار ساده و سرراست می‌باشد.

هوندا اشاره‌ای به جزئیات قوای محرکه این خودروی مفهومی نداشته است. نسخه تولیدی شاسی‌بلند E: پروتوتایپ یکی از ۱۰ خودروی الکتریکی هوندا خواهد بود که قرار است در ۵ سال آینده روانه بازار بزرگ چین شوند. هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این خودروها در بازار آمریکا نیز ارائه خواهند شد.

هوندا در نمایشگاه شانگهای همچنین نسخه پلاگین هیبریدی کراس اوور Breeze را نیز معرفی می‌کند. این خودرو دارای دو پیشرانه الکتریکی بوده و قرار است از نیمه دوم امسال عرضه شود.

ژاپنی‌ها سال پیش همکاری با جنرال موتورز برای استفاده از باتری‌های اولتیوم و پلتفرم ماژولار الکتریکی برای دو خودرو را اعلام کردند. این خودروها نسخه‌های ریبج شده محصولات جنرال موتورز نخواهند بود چراکه هوندا آن‌ها را برای هماهنگی با انتظارات مشتریان و طراحی متمایز مهندسی خواهد کرد. جنرال موتورز مسئول تولید این خودروها خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.