هوندا CR-V 2014 یک شاسی بلند خانوادگی

هوندا CR-V 2014 یک شاسی بلند خانوادگی

هوندا CR-V یک SUV جمع و جور خانوادگی است که می توان گفت از مدل محبوب هوندا یعنی سیویک الهام گرفته شده است.

سالهاست که هوندا CR-V یکی از محبوبترین خودروهای کراس اور جمع و جور در امریکاست و این موضوع دلایل ساده ای دارد. با درنظرگرفتن برخی ملاحظات و با احترام به دیگر رقبا باید بگوییم یکی از مهمترین دلایل این است که این خودرو کاملا برای خانواده ها ساخته شده و نسبت به همتایان خود فضای بیشتر، تنوع و استفاده بهتری را به ارمغان می آورد.

امسال هم بدون هیچ گونه تغییری CR-V مدل ۲۱۰۴ می تواند خریدارانی را جذب خود کند که نیازمند فضا، اطمینان و امنیت بیشتری هستند و باعث شود تا آنها این مسئله را نسبت به طراحی خیره کنند یا هندلینگ در اولویت قرار دهند. با در اختیار داشتن یک هوندا می توانید دقیقا به آپشنها و تریمهای تغییر یافته دست یابید و از بین مدلهای دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل یکی را انتخاب کنید. حداقل حسن این مسئله این است که فرایند خرید را به یک پروسه راحت و سریع تبدیل می کند.

هوندا در CR-V که آخرین بار در سال ۲۰۱۲ کاملا طراحی مجددی را به خود دید، یکی از بهترین کراس اُورهای پروفروش خود را تجربه می کند که حجم فضای داخل آن نزدیک به محدوده خودروهای سایز متوسط ( میدسایز ) است. این مسئله باعث می شود تا کلمه کاربردی کاملا برازنده این خودرو باشد و سبب شود فضای داخلی بیشتر و ظرفیت حمل و نقل بهتری  برای مردم فراهم شود، حتی بهتر از سیویک و آکورد. اینها تازه بخشی از امنیت و فضای مفید یک کراس اُور جمع و جور است.

فضاهای نامناسب و اضافی به خوبی توسط هوندا با استفاده از چیدمان صندلی تاشوی عقب جبران شده است که از هر خودرویی در این بخش بهتر است. هوندا توانسته این مزیت ویژه را با راحتی صندلی های عقب و یک رانندگی دلپذیر ترکیب نماید. یکی از درهای عقب را باز کنید، با یک فشار کم بالشتک صندلی به راحتی به سمت جلوحرکت می کند و تا جایی که می شود می توان آن را به سمت جلو حرکت داد ضمن اینکه صندلی عقب به سمت جلو می پرد و پشت صندلی جلو نیز کاملا به یک وضعیت صاف و تخت تبدیل می گردد.

محفظه قرارگفتن بارها نیز به صورت قفلی و ضامن دار است و ارتفاع آن برابر با ۲۳/۶ اینچ می باشد. در جلوی خودرو و در قسمت بالا همانند خودروهای مینی ون مجموعه ای از فضاهای نگهداری لیوان و فنجان و فضایی برای قراردادن وسایل دیگر تعبیه شده است.

ولی این تیزهوشی به طراحی خارجی یا عملکرد خودرو منتقل نشده است. CR-V تنها یک خودروی خانوادگی است وفاقد جذابیتهای بصری و طراحی می باشد. طراحی خارجی آن چه در قسمت جلو و چه در عقب همانند خودروهای سال گذشته است و تنها تغییرات کمی را در سبک طراحی جلو و عقب خودرو شاهد هستیم. کف اتاق آن کمی پایین تر رفته که باعث می شود در زمان نشستن فضای بیشتری وجود داشته باشد.

کماکان تاثیر مثبت چنین تغییراتی در داخل و خارج خودرو باعث شده تا هوندا CR-V شکل خانگی تری به خود بگیرد ولی برخلاف فورد Escape و کیا اسپورتیج همچنان کمبود یک طراحی شیک و زیبا در داخل خودرو احساس شود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.