هوندا کلاریتی خودروی سبز سال ۲۰۱۸ شد

هوندا کلاریتی خودروی سبز سال ۲۰۱۸ شد

از سال ۲۰۰۶ هرساله مجلهٔ Green Car Journal اقدام به انتخاب خودروی سبز سال می‌کند. این انتخاب توسط هیئتی مشکل از ۱۱ عضو شامل متخصصان حوزهٔ خودرو و محیط‌زیست انجام می‌گیرد. حال این مجله هوندا کلاریتی را به‌عنوان خودروی سبز سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده است. این جایزه در طول نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس به کلاریتی اعطا شد.

در فینال رقابت خودروی سبز سال ۲۰۱۸ علاوه بر کلاریتی، خودروهای هوندا آکورد، هیوندای آیونیک، نیسان لیف و تویوتا کمری هم حضور داشتند که ساختهٔ پاک هوندا توانست با غلبه بر آن‌ها به‌عنوان پیروز رقابت انتخاب شود. هوندا در حرکتی جسورانه، اقدام به ارائهٔ کلاریتی در سه نسخهٔ مختلف الکتریکی، پلاگین‌هیبریدی و هیدروژنی کرده است و حالا مشخص شد که این استراتژی جواب داده زیرا هر سه عضو خانوادۀ این خودرو مشترکاً موفق به کسب جایزهٔ خودروی سبز سال ۲۰۱۸ شده‌اند.

معاون ارشد آمریکایی هوندا در بخش ارتباطات و محیط‌زیست در این رابطه گفته است:

«کسب جایزهٔ خودروی سبز سال ۲۰۱۸ توسط خانوادهٔ کلاریتی نشان داد که ما راه درستی را پیموده‌ایم. ساخت کلاریتی در سه نسخهٔ الکتریکی، پلاگین‌هیبریدی و هیدروژنی به خریداران قدرت انتخاب می‌دهد و می‌توانند با توجه به نیازهایشان مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنند».

برندهٔ رقابت خودروی سبز سال گذشته اما شورلت بولت بود که توانست خودروهای ب‌ام‌و ۳۳۰e iPerformance، کرایسلر پاسیفیکا، کیا اپتیما و تویوتا پریوس پرایم را مغلوب کرده و به این عنوان دست پیدا کند. جنرال موتورز در سال ۲۰۱۶ نیز این جایزه را با نسل دوم شورلت ولت کسب کرده بود درحالی‌که برندگان سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ به ترتیب ب‌ام‌و i3 و هوندا آکورد بودند. در جدول زیر می‌توانید خودروهای سبز سال را از ابتدا تاکنون مشاهده کنید.

سالخودرو
۲۰۰۶مرکوری مارینر هیبریدی
۲۰۰۷تویوتا کمری هیبریدی
۲۰۰۸شورلت تاهو هیبریدی
۲۰۰۹فولکس‌واگن جتا دیزلی
۲۰۱۰آئودی A3 دیزلی
۲۰۱۱شورلت ولت
۲۰۱۲هوندا سیویک CNG
۲۰۱۳فورد فیوژن
۲۰۱۴هوندا آکورد
۲۰۱۵ب‌ام‌و i3
۲۰۱۶شورلت ولت
۲۰۱۷شورلت بولت
۲۰۱۸هوندا کلاریتی

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.