هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

هوندا کراس‌اوور کوچک WR-V را رونمایی کرد

چند وقت پیش هوندا تیزری از جدیدترین کراس‌اوور خود با نام WR-V منتشر و اعلام نمود که به‌زودی آن‌را رونمایی خواهد کرد. حالا سازندهٔ ژاپنی به وعدهٔ خود عمل کرده و کراس‌اوور ساب‌کامپکت WR-V را در نمایشگاه خودروی سائوپائولو برزیل رونمایی کرده است. این خودرو انحصاراً جهت عرضه در بازار آمریکای جنوبی طراحی و تولید شده و سال آینده در این منطقه عرضه خواهد شد.

هوندا در مورد WR-V گفته است که این کراس‌اوور، خودرویی فوق‌العاده کاربردی و با کابین جادار در یک بدنهٔ جمع‌وجور است. بااین‌حال هنوز جزئیات بسیار کمی از این خودرو اعلام شده است و به همین دلیل در حال حاضر تنها چیزی که می‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم، طراحی WR-V است. در تصاویری که از این کراس‌اوور منتشر شده، یک طراحی با خطوط تیز و شکسته و تهاجمی دیده می‌شود مانند طراحی خشن قسمت جلو و عقب و همین‌طور خطوط چشم‌نواز جانبی.

البته در WR-V شاهد شباهت‌هایی با دیگر محصولات هوندا همچون مدل سیویک نیز هستیم. همچنین همانند بسیاری از کراس‌اوورهای شهری امروزی، در WR-V هم از برخی عناصر ظاهری مشکی‌رنگ همچون پوشش گلگیرها، رکاب‌ها و سپرها استفاده شده است.

مدیر اجرایی هوندا در مورد این محصول جدید گفته است:

«از زمانی که ما فعالیت خود را در سال ۱۹۷۱ در برزیل آغاز کردیم، هوندا درمجموع ۲۴ میلیون خریدار را به محصولات تولیدی خود شامل موتورسیکلت‌ها، خودروها و پیشرانه‌ها جذب کرده است. معرفی این مدل کاملاً جدید WR-V هم تعهد ما به بازار آمریکای جنوبی را نشان می‌دهد و ما همچنان محصولات خاص و انحصاری بیشتری را برای مردمان آمریکای جنوبی ارائه خواهیم کرد».

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.