هوندا و ساخت ۱۰۰ میلیون خودرو در سراسر جهان

هوندا و ساخت ۱۰۰ میلیون خودرو در سراسر جهان

با بیش از نیم‌قرن سابقه‌ی تولید انبوه، هوندا به رکوردی مهم دست یافته و آن تولید ۱۰۰ میلیون خودرو در سراسر جهان است. همه‌چیز از سال ۱۹۶۳ میلادی شروع شد، زمانی که تولید مینی تراک T360 و خودروی اسپورت S500 توسط هوندا شروع گردید. تنها یک سال بعد این برند تمامی تکنولوژی‌های تولید را بکار گرفت و اولین کارخانه را برای تولید خودرو تأسیس کرد. کمی بعدتر رودستر نمادین S600 به خط تولید اضافه شد.

تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا می‌گوید:

به لطف حمایت‌های مصرف‌کنندگان در سراسر جهان، هوندا قادر بوده تا ۱۰۰ میلیون خودرو را تحویل این عزیزان دهد.

او ادامه می‌دهد:

علاقه‌ی شدید مؤسس کمپانی که می‌خواست در زندگی روزانه به مرد کمک کند توسط هوندا محقق شده است. هوندا برای تحویل ۱۰۰ میلیون خودروی آینده به مشتریان تلاش کرده و به تولید و عرضه‌ی محصولات جذاب و مشتری‌پسند ادامه خواهد داد.

یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های هوندا Swindon بریتانیا است که در آن سیویک هاچبک جدید ساخته شده و به سراسر دنیا صادر می‌شود. اوایل امسال هوندا اعلام کرد که برای ارتقای این کارخانه ۲۴۶ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

در حال حاضر هوندا ۳۴ کارخانه‌ی تولید خودرو در ۵ قاره‌ی جهان دارد. این برند روی شاسی بلندهای پرفروش‌تر جهانی یعنی H-RV و CR-V تمرکز کرده و البته طیف وسیعی از خودروهای کامپکت و ساب کامپکت را به مشتریان اروپایی ارائه می‌کند. در ایالات‌متحده هوندا سبد محصولات بزرگ‌تری داشته و مدل‌های ریجلاین، پایلوت، آکورد و اودیسه از اقبال خوبی برخوردار هستند.

منبع: motor1

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.