هوندا لیست جوایز KBB 2017 را درو کرد

هوندا لیست جوایز KBB 2017 را درو کرد

با وجود جوایز متعددی که از سوی سازمان‌ها و نشریات مختلف به خودروها اعطا می‌گردند شاید انتخاب بهترین خودرو کاری سخت و گاهی گمراه کننده باشد.

کلی بلو بوک KBB همه‌ساله جوایز متعددی را به خودروها اعطا می‌کند و نویسندگان نتایج مذکور را گردآوری می‌کنند تا بهترین را به همگان نشان دهند؛ و امسال بدون شک هوندا بوده که جوایز را درو کرده است.

این خودروساز ژاپنی و محصولاتش توانسته‌اند جوایز بهترین خرید، بهترین تکنولوژی خودرویی، بهترین ارزش باقی مانده، کم‌هزینه‌ترین خودرو در ۵ سال و بهترین تصویر برند را کسب کند. KBB می‌گوید این جوایز معادل برنده شدن در گرند اسلم تنیس، برنده شدن در مسابقات اسب‌سواری و… می‌باشد. خب ما از این توصیفات مطمئن نیستیم اما نتایج به‌دست‌آمده احساس‌برانگیز هستند…

این نتایج نه تنها برای هوندا که در لیست برندهایی با بیشترین جوایز در رده اول قرار گرفته بسیار خوب است بلکه آکورد و سیویک نیز عملکرد خوبی داشته‌اند زیرا در بین ۱۰ خودرو با بیشترین جایزه کسب شده در سال ۲۰۱۷ قرار گرفته‌اند.

دیگر خودروسازان قرار گرفته در این عبارت‌اند از شورولت، تویوتا، سوبارو، کیا، مرسدس بنز، هیوندای، جیپ، پورشه و فورد. همچنین جیپ رانگلر، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما، تویوتا پریوس، شورولت ایمپالا، کیا اسپورتیج و سوبارو ایمپرزا نیز در لیست ۱۰ خودروی سال ۲۰۱۷ با بیشترین جایزه کسب شده قرار گرفته‌اند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 8 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.