هوندا فیت ۲۰۱۵ بالاخره در بازار خودرو

هوندا فیت ۲۰۱۵ بالاخره در بازار خودرو

پس از چندین روز تأخیر و با بازگشایی کارخانه جدید در مکزیک، بالاخره هوندا فیت ۲۰۱۵ با طراحی جدید وارد عرصه فروش شده است. هوندا ابتدا اعلام کرد که مدل فیت در ۱۴ آوریل به بازار وارد خواهد شد؛ امّا مقدمات کار در کارخانه جدید در سلایا، در مکزیک بیشتر از حد انتظار طول کشید و باعث شد تا در تحویل هاچ‌بک‌های جدید به نمایندگی‌ها تأخیر وارد شود.

سخنگوی هوندا دراین‌باره گفته که با توجه به تأخیری که به دلیل کارخانه جدید در تحویل مدل فیت ۲۰۱۵ ایجاد شد، کمپانی تصمیم گرفت که میزان ذخیره این هاچ‌بک‌ها را افزایش دهد تا ورود قدرتمندتری به بازار امریکا داشته باشد. در هر حال، این تأخیر باعث شده که فروش خودرو چند هفته عقب بیفتد.

هوندا فیت ۲۰۱۵ یک مدل مهم برای کمپانی محسوب می‌شود. تقاضای بازار امریکا برای نسل قبلی هوندا فیت باعث شد تا کمپانی محدودیت‌هایی را برای تولید این خودرو احساس کند. نسل قبلی فیت فقط در ژاپن تولید می‌شد و کارخانه جدید مکزیک، ظرفیت تولید را نزدیک به ۲۰۰ هزار دستگاه در سال افزایش داده است. این به معنای آن است که انتظار می‌رود فروش فیت در نسل جدیدش افزایش چشمگیری داشته باشد. کارخانه سلایا در مکزیک، محل تولید مدل جدید هوندا HR-V کراس آور ۲۰۱۵ نیز خواهد بود که در پلتفرم با فیت مشترک است.

همگام با عرضه مدل جدید فیت به بازار، هوندا یک ابزار سفارشی‌سازی آنلاین برای فیت ۲۰۱۵ نیز ارائه کرده است. البته با توجه به تریم‌های ارائه شده توسط هوندا، کاربران انتخاب چندانی نخواهند داشت. با این حال، خریداران می‌توانند از بین ۸ رنگ و ۴ تریم مختلف هوندا فیت انتخاب کنند.

مدل LX با قیمت ۱۶۳۱۵ دلار دارای امکاناتی چون اتصال بلوتوث، دوربین نمای عقب و ورودی بدون‌کلید خواهد بود. مدل EX امکاناتی مانند سیستم دوربین کناری LaneWatch، یک صفحه نمایش ۷ اینچی، کلید فشاری استارت و یک سقف آفتاب‌گیر اضافه می‌کند و قیمتش ۱۸۲۲۵ دلار است. در تریم EX-L، صندلی چرمی همراه با گرم‌کن و همچنین پوشش چرمی برای چرخ فرمان اضافه می‌شود و در نهایت در تریم EX-L Navi، امکانات اضافه شده شامل رادیوی ماهواره‌ای، کنترل سیستم صوتی و اطلاعات و سرگرمی بر روی چرخ فرمان و یک سیستم راهبری هستند. مدل‌های LX و EX به صورت استاندارد با سیستم گیربکس ۶ دنده دستی ارائه می‌شوند که به جای آن می‌توان گزینه CVT را با قیمت ۸۰۰ دلار اضافه کرد. این در حالی است که مدل‌های EX-L و EX-L Navi به صورت استاندارد دارای سیستم تغییر سرعت پیوسته هستند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.