هوندا فیت شاتل ۲۰۱۴

هوندا فیت شاتل ۲۰۱۴

فیس لیفت عضو جدید خانواده فیت معرفی شد؛ خودرویی که برپایه فیت ۲۰۱۴ ساخته شده اما با داشتن فاصله محوری بیشتر دیگر نه در کلاس هاچبک های ۵ درب بلکه در کلاس ون های متوسط قرار می گیرد . . .

فیت شاتل که نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی معرفی شد، یکماه بعد از معرفی فیت ۲۰۱۴ به بازار راه یافته که البته در جلوپنجره، سپرها و همچنین انواع و اقسام از رینگ های مختلف با آن متفاوت است. هوندا همچنین برای نسخه هیبریدی فیت شاتل نیز مواردی مانند سیستم گرمایشی صندلی های جلو، دوخت نارنجی رنگ برای چرم صندلی ها و روکش چرمی فرمان و اهرم دنده درنظر گرفته است.

همچون نسخه های پیشین فیت، پیشرانه استاندارد فیت شاتل چهار سیلندر ۱.۵ لیتری i-VTEC است که حدود ۱۲۰ اسب بخار قدرت دارد. مدل های هیبریدی آن نیز پیشرانه ۱.۳ لیتری بعلاوه موتور الکتریکی ۱۳ اسبی داشته که توسط گیربکس CVT قدرت تولیدی آن به محور جلو منتقل می شود. برای مدل های دو دیفرانسیل آن نیز گیربکس ۵ سرعته دستی دارند. فراموش نکنید که فیت شاتل هیبریدی، اولین ون هیبریدی درمیان همکلاسانش است.

فیت شاتل ۲۰۱۴ هم اکنون در بازار ژاپن با قیمتی در حدود ۱۶,۶۰۰ دلار فروخته می شود که در بهترین مدل این قیمت به حدود ۲۰,۲۰۰ دلار هم می رسد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.