هوندا فیت اسپورت ۲۰۱۸ در اندیشه جذب جوانان

هوندا فیت اسپورت ۲۰۱۸ در اندیشه جذب جوانان

هوندا جزئیات بیشتری از فیت ۲۰۱۸ به‌روز شده را تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی این خودرو در آمریکای شمالی منتشر کرده است.

هوندا برای سال ۲۰۱۸، فیت را به‌روز کرده و نمای جلو و عقب جدید، جلوپنجره دوتکه‌ای کرومی و مشکی، رینگ‌های آلیاژی جدید و اضافه شدن دورنگ جدید زرد و نارنجی از تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.

هدف هوندا اعلام حضور بیشتر در این بخش از بازار بوده و حتی تریم اسپورت نیز به سایر مدل‌ها اضافه شده است. این مدل به لطف جزئیات انحصاری در بخش‌های جلو، کنار و عقب دارای شخصیتی گیراتر و اسپورت تر است.

از جمله شاخصه‌های فیت اسپورت می‌توان به اسپلیتر تیز جلو با رنگ نارنجی روشن، مه شکن‌های یکپارچه، رینگ‌های ۱۶ اینچی مشکی، دیفیوزر با جزئیات نارنجی، خروجی اگزوز کرومی و نشان اسپورت اشاره کرد.

این خودرو همچنین دارای کابین مشکی منحصربه‌فرد با جزئیات مشخص در صندلی‌ها و پانل درب‌ها و همچنین دوخت‌های نارنجی روی صندلی‌ها، استراحت گاه دست و غربیلک فرمان و اهرم دنده چرمی است.

هم‌اکنون تمامی مدل‌ها برای اولین بار با بسته Sensing هوندا و سیستم‌های کمک‌راننده عرضه می‌شوند که شامل تجهیزاتی چون ترمز اضطراری، هشدار خروج خودرو از جاده، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و… می‌باشد.

این خودرو همچنان از پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری و گیربکس‌های ۶ سرعته دستی یا CVT عرضه می‌شود. پیشرانه یاد شده در زمان ترکیب شدن با گیربکس دستی قدرت ۱۳۰ اسبی و در صورت سفارش با گیربکس CVT خروجی ۱۲۸ اسب بخاری دارد.

هوندا همچنین بازنگری‌هایی روی دامپرها انجام داده و سیستم فرمان و بدنه نیز مستحکم‌تر شده‌اند. همچنین تنظیماتی بر روی گیربکس و فرمان صورت گرفته و از شیشه جلوی آکوستیک و مواد ایزوله بیشتر برای کابینی آرام‌تر سود برده شده است.

هنوز جزئیات بیشتر از بهای این خودرو منتشر نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 10 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.