هوندا سیویک ۲۰۱۲

هوندا سیویک ۲۰۱۲

هوندا سیویک یکی از معروفترین خودروهای اندازه کوچک و فشرده و محبوب جوانان و خانواده های کوچک بوده است. اما خبرهای جدید از آخرین نسل این ماشین، چندان خوشایند هوندا نیست. مدلهای ۲۰۱۱ ارائه شده به بازار اروپا نارضایتی مصرف کنندگان را در زمینه کیفیت مواد مورد استفاده، به همراه داشته بگونه ای که هوندا را مجبور کرده تا دست به تغییرات گسترده و آزمایشهایی برای مدلهای اروپایی خود بزند. مجله Consumer Reports که ارزیابی های خود را بر اساس گزارشها و نظرات خریداران اعلام می کند، اخیراً هوندا سیویک را از جمع خودروهای پیشنهادی خود حذف نموده است.

نکته جالب اینکه طراحی جدید این خودرو نسبت به نسل قبلی آن ۱۷ امتیاز منفی داشته است. بنابراین در یک طرح ضربتی، هوندا قصد دارد آبروی رفته را به جوب باز گرداند. طراحی جدید نسل نهم سیویک آماده شده، کمی استایل سپرها و چراغها و جلوپنجره تغییر کرده و فاصله بین دو محور جلو و عقب نیز ۳ سانتی متر کاهش یافته است.

رقابت هوندا سیویک با فولکس واگن جتا و هیوندای الانترا در بازار اروپا بسیار سخت شده و در حال باختن قافیه است. باید دید که سیویک جدید می تواند باز هم بعنوان یک خودرو سدان کوچک و کم مصرف و با کیفیت حضور خود را حفظ کند؟

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.