هوندا سیویک ۲۰۱۱ با کارکرد بیشتر از ۸۰۰ هزار کیلومتر!

هوندا سیویک ۲۰۱۱ با کارکرد بیشتر از ۸۰۰ هزار کیلومتر!

به چه خودرویی می‌توانیم قابل‌اعتماد بگوییم؟ خب معمولاً خودرویی که سال‌ها کار کرده و بدون مشکل فنی بزرگی به کارکردهای بالا برسد قابل‌اطمینان خواهد بود.

اگر یادتان باشد پیش از این خبرهای زیادی درباره خودروهایی با کارکردهای بالا که وضعیت خوبی دارند و هیچ مشکل خاصی را تجربه نکرده‌اند منتشر کرده‌ایم و برندهایی همچون هوندا، تویوتا، فورد و شورولت در چنین اخباری درخشیده‌اند؛ اما در مقاله‌ای که نشان دهنده‌ی بیشترین خودروها با کارکرد فراتر از ۳۲۱ هزار کیلومتر بود تویوتا سکویا بیشترین احتمال برای رسیدن به چنین کارکردی را داشت و تنها سدان لیست نیز تویوتا آوالون بود. به‌طور سورپرایز کننده‌ای هوندا سیویک در این لیست دیده نمی‌شد.

اما مالک یک دستگاه هوندا سیویک مدل ۲۰۱۱ توانسته به کارکرد فراتر از ۸۰۰ هزار کیلومتر (۵۰۰ هزار مایل) برسد و درعین‌حال هیچ‌گونه مشکل عمده‌ای مخصوصاً در بخش‌های پیشرانه و گیربکس نداشته باشد. این سیویک که از نوع سدان چهار درب LX بوده در کانادا تولید شده و مالک کنونی آن را در سال ۲۰۱۵ و با کارکرد ۵۱ هزار کیلومتر خریداری کرده است.

مالک این خودرو می‌گوید هر ۶۴ هزار کیلومتر یک‌بار مایع خنک‌کننده و روغن گیربکس را تعویض کرده است. همچنین او روغن پیشرانه را بین ۱۶ تا ۱۹ هزار کیلومتر تعویض کرده است.

او در ویدئویی لحظه‌ی رسیدن خودرو به رکورد ۵۰۰ هزار مایل یا به عبارت دقیق کارکرد ۸۰۴۶۷۲ کیلومتر را نمایش داده است. این یک‌لحظه‌ی باورنکردنی هم برای خودرو و هم برای مالک آن بوده است.

با دیدن چنین خبرهایی می‌توانیم بگوییم که با نگهداری مناسب از یک خودرو می‌توان به کارکردهای بالایی دست یافت و البته مشکل چندانی را تجربه نکرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.