هوندا ان-باکس، جعبه‌ای جادار با ظاهری قدیمی

هوندا ان-باکس، جعبه‌ای جادار با ظاهری قدیمی

اگر فکر می‌کنید که نیسان فقط می‌تواند، خودرویی زشت و جعبه مانند چون کیوب را به فروش برساند، اشتباه می‌کنید زیرا هوندا نیز به این راه کشیده شده است.

خودروی N-Box Slash استایلی مکعب شکل و ابعادی در حد تمبر پستی دارد! طول این خودرو تنها ۳.۴ متر است و پهنایی ۱.۴۸ متری دارد. در عوض ۲ متر ارتفاع دارد. این ابعاد باعث می‌شود که در هر پارکینگ یا فضای باریکی بتوان آن را جای داد.

در عوض می‌توان به فضای داخلی جادار مخصوصاً برای افراد بلندقامت اشاره کرد. سبک طراحی بدنه نیز یادآور مدل‌های قدیمی ۱۹۶۷ میلادی ژاپنی است. ستون ضخیم C آن نیز از هوندا Z کوپه مدل ۱۹۷۰ الهام گرفته شده است. این درست کاری است که فیات با احیای مدل ۵۰۰ انجام داده است. بنابراین هوندا نیز امیدوار است فلسفه چنین خودرویی از سوی خریداران مورد پذیرش و استقبال قرار گیرد.

در زیر هود این ماشین، یک موتور ۳ سیلندر با حجم تنها ۰.۶ لیتر قرار دارد که باعث می‌شود از بسیاری از مالیات‌ها در ژاپن معاف گردد. این موتور توربو می‌تواند ۶۳ اسب بخار نیرو تولید نماید. ابعاد بدنه نیز طوری انتخاب شده‌اند که از معافیت‌های ویژه پارکینگ برای خودروهای بسیار کوچک بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.