هوفله HG 63، نسخه‌ای گیرا از مرسدس G واگن محبوب

هوفله HG 63، نسخه‌ای گیرا از مرسدس G واگن محبوب

مرسدس بنز G کلاس به ویژه AMG G63 یکی از محبوب‌ترین خودروها برای تیونینگ محسوب می‌شود چراکه ظاهری کلاسیک و قدرتی زیاد دارد. اگرچه بحث زیبایی از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما شکی وجود ندارد که گاهی اوقات تیونرها از این نظر زیاده‌روی می‌کنند؛ اما هوفله این موضوع را درک کرده و معمولاً پروژه‌های ملایمی را روی خودروهای مشهور پیاده کرده است. پروژه جدید این شرکت نیز از این قضیه مستثنا نیست.

این خودرو که به‌صورت رسمی HG 63 اسپورت نامیده می‌شود ترکیبی از تغییرات شدید و ملایم است. بدنه خودرو روی تغییرات ملایم تمرکز داشته و عمدتاً روی بخش جلوی G63 متمرکز شده‌اند. هوفله سپر جدید و جلوپنجره متفاوتی را برای این خودرو در نظر گرفته و بجای ستاره سه پر مرسدس نیز لوگوی هوفله نصب شده است. این خودرو به رینگ‌های ۲۴ اینچی هوفله مجهز شده و تریم کربن مات نیز در بخش‌های متعددی از بدنه دیده می‌شود. البته خبری از بال ها و ورودی‌های بزرگ نیست و همین امر زیبایی خودرو را دو چندان کرده است.

اما کابین تغییرات بیشتری داشته اما این امر به شیوه خوبی صورت گرفته است. سریعاً متوجه رنگ قرمز در این بخش خواهید شد چراکه از چرم و آلکانترا با طرح روشن قرمز استفاده شده است. این رنگ با بدنه نقره‌ای تضاد زیبایی ایجاد کرده اما وضعیت بخش عقب کابین جالب‌تر خواهد بود. هوفله از صندلی‌های انفرادی به همراه کنسول مرکزی استفاده کرده و صندلی‌ها چند سانتی‌متری هم حرکت می‌کنند تا فضای پای بیشتری ایجاد شود. این G63 از نظر میزان لوکس بودن و هدف خود بی‌شباهت به S کلاس نیست چراکه مالک و سرنشینان می‌توانند به راحتی در صندلی عقب استراحت کنند.

راننده و سرنشینان نیازمند ورود و خروج به خودرو خواهند بود و به همین خاطر هوفله یک جفت پله تاشدنی را در نظر گرفته است. این تیونر خروجی‌های اگزوز را نیز تغییر داده است. در واقع کل سیستم اگزوز با یک سیستم جدید جایگزین شده و این امر روی صدای تولیدی پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو تاثیر مثبتی گذاشته است.

واضح است که چنین تغییراتی هزینه‌بر خواهد بود. هوفله قیمت این قطعات را اعلام نکرده اما گفته که HG 63 اسپورت قیمت ۳۰۰ هزار یورویی خواهد داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 9 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.