هنرنمایی رابرت دِنیرو در نقش “انزو فِراری” بزرگ

هنرنمایی رابرت دِنیرو در نقش “انزو فِراری” بزرگ

«اِنزو فِراری» که بی‌تردید از بزرگ‌ترین شخصیت‌های تاریخ خودروسازی و از نمادهای فراموش‌نشدنی این صنعت است، هنوز هم چهره‌ای جذاب بوده و با گذشت حدود ۲۷ سال از وفاتَش همچنان در اَذهان و دل‌های عاشقان اتومبیل زنده است و هرگز فراموش نخواهد شد.

به همین روی، هالیوود قصد دارد بخشی از زندگی این مرد تأثیرگذار را روی پرده سینما ببرد. قرار است رابرت دِنیرو (Robert De Niro) بازیگر و فیلم‌ساز ۷۱ ساله آمریکایی نقش «اِنزو فِراری» فقید را بازی کند؛ تهیه‌کنندگیِ کار هم بر عهده جیانی بوزاچی (Gianni Bozzacchi) ایتالیایی خواهد بود. به گزارش نشریه‌ی گاردیَن، دِنیرو اخیراً در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی گفته است فرآیندِ تولید فیلم به‌زودی آغاز می‌شود و ضبط آن نیز در خاک ایتالیا انجام خواهد شد؛ نمایشنامه هنوز در مرحله تحریر است و تا زمان اکران جهانی آن زمان زیادی باقی‌مانده است. به نظر می‌آید این فیلم برای دِنیرو ارزش زیادی دارد چون کمپانیِ فیلم‌سازی خودِ وی نیز همکاری نسبتاً گسترده‌ای در ساخت آن دارد. کلینت ایست وود (Clint Eastwood)، دیگر فیلم‌ساز و بازیگر کهنه‌کار آمریکایی هم اعلام کرده که در صورت علاقه به فیلم‌نامه مایل است کارگردانی آن را بر عهده بگیرد.

نام این فیلمِ شِبه مستند «فِراری» خواهد بود که دور از انتظار هم نیست. احتمالاً داستان آن روایتگر جریانات و وقایع و فعالیت‌های مرحوم «اِنزو فِراری» بین سالهای دهه ۴۰ تا دهه ۸۰ میلادی باشد؛ یعنی زمانی که وی در تلاش و تکاپوی فراوان برای احداث کمپانی خودروسازی و تیم مسابقه‌ای خودش و رسیدن به آرزوهای همیشگی‌اش بود. چند سال پیش در دهه ۱۹۹۰ هم هالیوود پروژه زندگینامه «اِنزو فِراری» بزرگ را در سر داشت و قرار بود “مایکل مان” (Michael Mann) کارگردان آمریکایی آن را بسازد اما این پروژه هرگز به تولید نرسید. جالب اینجاست که در آن زمان هم رابرت دِنیرو برای بازی در نقش «اِنزو فِراری» انتخاب شده بود.

به نظر می‌رسد دِنیرو که پیش‌ازاین در مجموعه بسیار خوب پدرخوانده (The Godfather) در نقش ویتو کورلیونه (Vito Corleone) خوش درخشیده است، مخصوصاً با لهجه سیسیلی‌اش انتخاب مناسبی برای به تصویر کشیدن پدرخوانده فقید خودروسازِ سوپرلوکس و سوپراسپورت ایتالیایی یعنی «فِراری» باشد و بتواند کاراکتر تأثیرگذارِ وی را به خوبی به جا آورد؛ البته کادر مجرب درنظر گرفته شده برای پروژه را هم نباید دور از ذهن داشت.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
5 + 15 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.