همکاری Nio و شِل برای راه‌اندازی جایگاه‌های شارژ و تعویض باتری

همکاری Nio و شِل برای راه‌اندازی جایگاه‌های شارژ و تعویض باتری

شرکت Nio به عنوان تولید کننده خودروهای الکتریکی و غول نفتی شِل به توافقی استراتژیک در زمینه همکاری روی تکنولوژی شارژ و تعویض باتری‌ها دست یافتند. Nio قبلاً چند صد جایگاه تعویض باتری را در چین به راه انداخته و همکاری با شل در ابتدا از دو جایگاه آزمایشی جدید شروع خواهد شد. این دو شرکت به دنبال تأسیس ۱۰۰ جایگاه تعویض باتری تا سال ۲۰۲۵ هستند.

همچنین جایگاه‌های تعویض باتری این دو برند در تأسیسات شارژ الکتریکی شل نیز تأسیس خواهند شد. شارژرهای سریع شل نیز در جایگاه‌های مختلف Nio نصب خواهند شد. همکاری دو شرکت موردبحث به فراتر از مرزهای چین نیز خواهد رسید و در اروپا شاهد همکاری روی سرویس حمل‌ونقل ریشارژ شل خواهیم بود. با این سرویس مصرف‌کنندگان می‌توانند به یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های شارژ خودروهای الکتریکی در اروپا دسترسی داشته باشند.

یکی از مدیران شل گفته است:

کربن‌زدایی یک چالش مهم برای جهان بوده و نیازمند راه‌حل‌های چندجانبه و گسترده است. این موضوع هیجان‌انگیزترین چیز درباره همکاری جدید ما با Nio بوده و ما هم‌اکنون می‌توانیم در اروپا و چین به مصرف‌کنندگان سرویس ارائه کنیم. ما با همکاری یکدیگر روی بهبود تمامی جنبه‌های تملک خودروهای الکتریکی کار خواهیم کرد. این به معنی ارائه شارژرهای سریع در جایگاه‌های Nio و در دسترس قرار دادن سرویس تعویض باتری در اروپا خواهد بود.

مؤسس و رئیس Nio نیز گفته است:

همکاری یاد شده نشان دهنده تلاش‌های شل برای تسریع حرکت به سمت حمل‌ونقل جدید و تعهد به ارائه روش‌های جابجایی پایدار است. ما معتقدیم همکاری بین Nio و شل باعث ارائه سرویس‌ها و تجارب تملک بهتری برای دارندگان خودروهای الکتریکی خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.