همکاری NIO با انویدیا برای توسعه تکنولوژی خودران

NIO اعلام کرد با شرکت انویدیا برای سرعت بخشیدن به توسعه سیستم‌های رانندگی خودکار و استفاده از سیستم درایو اورین این شرکت همکاری خواهد کرد.

انویدیا اورین کاراترین خودروی خودران و پردازنده رباتیک دنیا محسوب می‌شود. این یک ابر رایانه است که در هر ثانیه ۲۵۴ تریلیون محاسبه را انجام داده و می‌تواند به سطح سیستم‌های خودران سطح ۲ نیز کاهش یابد. NIO در آینده از چهار سیستم اورین پرفورمنس در یک خودروی الکتریکی استفاده خواهد کرد.

مدیر اجرایی انویدیا با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

خودکار سازی و الکتریک سازی جزو کلیدی‌ترین روندهای صنعت خودرو هستند. ما خوشحالیم که با NIO به عنوان رهبر انقلاب خودروهایی با انرژی‌های جدید همکاری خواهیم کرد و قدرت هوش مصنوعی را به تولید ناوگان خودروهای الکتریکی خواهیم آورد.

NIO ابر رایانه استفاده کننده از سیستم اورین انویدیا را “آدام” نام‌گذاری کرده و گفته که این سیستم قابل ارتقا خواهد بود.

مؤسس NIO نیز اظهار داشته است:

همکاری دو شرکت باعث شتاب بخشیدن به توسعه سیستم خودران در خودروهای هوشمند خواهد شد. الگوریتم‌های خودران NIO از چهار پردازنده سطح بالای انویدیا اورین استفاده خواهد کرد.

اولین محصول NIO که از این تکنولوژی انویدیا استفاده خواهد کرد خودروی جدید eT7 است که قرار است با باتری‌های ۷۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ کیلووات ساعتی عرضه شده و دارای سخت‌افزار رانندگی خودکار شامل ۱۱ دوربین باکیفیت، ۱ لیدار، ۵ رادار و ۱۲ حسگر اولتراسونیک خواهد بود.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
11 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.