همکاری کوروس و کونیگ زگ و تولید کانسپت الکتریکی

همکاری کوروس و کونیگ زگ و تولید کانسپت الکتریکی

در نمایشگاه خودروی شانگهای سال پیش کوروس مدلی نمایشی با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر انقلابی‌ای را معرفی کرد. این پیشرانه Qamfree نام داشت و توسط کمپانی خواهد کونیگ زگ یعنی FreeValve AB توسعه یافته بود. قوای محرکه‌ی آن خودرو فاقد محور بادامک بود و تمامی قطعات مرتبط با تکنولوژی فعال کننده-الکتریک-هیدرولیک-پنوماتیک شرکت کار می‌کردند.

نمایشگاه شانگهای امسال نیز شاهد همکاری کوروس و کونیگ زگ خواهد بود اما این بار یک خودروی کاملاً متفاوتی را عرضه خواهند کرد. اگرچه خودروی سال پیش کوروس یک مدل هاچبک بود، مدل جدید  ۹ QlectriQ خودرویی الکتریکی و پرفورمنس با طراحی فست بک آینده‌نگرانه خواهد بود. ما شیفته‌ی مکانسیم باز شدن درب خودرو و استفاده‌ی وسیع از فیبر کربن شده‌ایم.

خبرهای منتشر شده از چین نشان می‌دهند که این خودرو در سه ثانیه می‌تواند از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و محدوده‌ی حرکتی ۵۰۰ کیلومتری داشته باشد.

کوروس یک کمپانی چینی-صهیونیستی است که مقر آن در شانگهای قرار دارد. این کمپانی سال پیش و با معرفی کانسپت مجهز به پیشرانه‌ی بدون محور بادامک به سرخط خبرها راه یافت. پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوی نصب شده روی کوروس ۳ هاچبک قدرت ۲۳۰ اسب بخاری و گشتاور ۳۲۰ نیوتون متری دارد.

درب‌های نمایشگاه شانگهای ۲۰۱۷ در نوزدهم آوریل به روی بازدیدکننده‌ها باز خواهد شد. البته ممکن است  ۹ QlectriQ  چند روز پیش از نمایشگاه معرفی شود.

جدای از همکاری با کوروس، کونیگ زگ در حال همکاری با اسپایکر نیز هست. خودروی تولید محدود C8 Preliator Spyder ماه پیش در ژنو معرفی شده و از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری تنفس طبیعی توسعه یافته توسط کونیگ زگ استفاده می‌کند. این پیشرانه خروجی ۶۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متری دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
14 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.