همکاری پژو-سیتروئن و هواوی در سیستم‌های ارتباطی دی‌اس ۷ کراس‌بک

همکاری پژو-سیتروئن و هواوی در سیستم‌های ارتباطی دی‌اس ۷ کراس‌بک

با کمک‌های پلتفرم OceanConnect IoT هواوی، گروه خودروسازی پژو-سیتروئن پلتفرم مدولار خودروی ارتباطی (CVMP) را توسعه داده است. خودروی لوکس دی اس ۷ کراس بک با استفاده از این زیرساخت دارای سطح وسیعی از ویژگی‌های ارتباطی می‌باشد.

به لطف پلتفرم یاد شده مشتریان می‌توانند به سرویس‌هایی همچون ناوبری ارتباطی، تشخیص صوتی زبان طبیعی و پورتال سرویس ارتباطی از طریق صفحه‌نمایش داشبورد خودرو دسترسی داشته باشند. همچنین با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توان به سرویس‌های نگهداری و تاریخچه استایل رانندگی و سفرهای انجام شده دسترسی داشت.

بنا به گفته پژو-سیتروئن، سرویس‌های جدید برای مشتریان شخصی و مدیران ناوگانی همچون سرویس‌های اطلاعات سرگرمی، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری از راه دور، نقشه یابی، دستیار شخصی و عملکردهای نگهداری متنوع خودرو نیز در آینده به پلتفرم یاد شده اضافه خواهند شد.

پلتفرم OceanConnect IoT هواوی در تلاش است تا جای خود را در خودروهای ارتباطی، خانه‌ها و شهرهای هوشمند باز کند. تمامی برهم‌کنش‌های دیجیتال بین خودرو و فضای ابری امن خواهد بود زیرا داده‌های مصرف‌کننده و خودرو کدگذاری شده‌اند. این پلتفرم برای تمامی خودروهای ارتباطی این خودروساز فرانسوی استفاده خواهد شد.

یکی از مدیران ارشد پژو در این رابطه گفته است:

گروه پژو-سیتروئن با توسعه پلتفرم جدیدی که خودرو را به اینترنت اشیا مرتبط می‌کند سرویس‌های ارتباطی بهتری را به تمامی مشتریان ارائه می‌کند. ما ظرفیت‌های خلاقیت هواوی را به خوبی می‌دانیم و از همکاری با آن‌ها بسیار خرسندیم. دی اس ۷ کراس بک اولین محصولی است که از همکاری سود برده و البته ویژگی‌های پلتفرم یاد شده در آینده به تمامی محصولات نیز سرایت خواهد کرد.

دی اس ۷ کراس بک جدای از ویژگی‌های ارتباطی خود دارای تکنولوژی‌های کمک‌راننده متنوعی است. انتظار می‌رود خودروی جدید E-Tense 4×۴ که قوای محرکه هیبرید با قدرت ۳۰۰ اسب بخاری دارد در آینده با بهای حدود ۵۰ هزار پوندی عرضه شود و ویژگی‌های ارتباطی فوق را نیز داشته باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.