همکاری فورد با زوتی برای ساخت خودروهای الکتریکی

همکاری فورد با زوتی برای ساخت خودروهای الکتریکی

فورد توافقنامه‌ای جوینت ونچری با خودروساز چینی زوتی عقد نمود که طی آن با تشکیل کمپانی زوتی فورد اتومبیل، خودروهای الکتریکی مخصوص بازار چین ساخته خواهد شد.

فورد در بیانیه‌ای اعلام کرد که تأییدیه دولتی این توافقنامه در حال صدور بوده و جوینت ونچر جدید مسئول طراحی، ساخت، بازاریابی و توزیع محصولات الکتریکی در چین بوده و در عین حال میزان سرمایه‌گذاری در آن به حدود ۷۵۶ میلیون دلار می‌رسد.

هنوز چارچوب زمانی موردنظر برای تولید این خودروهای الکتریکی اعلام نشده اما شرکت مشترک مذکور بخش مهمی از تعهد فورد برای فروش ۷۰ درصدی محصولات خود با قوای محرکه الکتریکی شده تا سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

زوتی و فورد به عنوان بخشی از همکاری جوینت ونچر خود مرکز تحقیق و توسعه جدیدی را در تأسیسات ژجیانگ تأسیس خواهند کرد و شبکه فروش و سرویس خود را راه‌اندازی خواهند کرد.

معاون گروه فورد و مدیر بخش آسیا-اقیانوسیه فورد می‌گوید:

ما از امضای این توافقنامه جویت ونچر با زوتی و شکل‌گیری سومین کمپانی خودروسازی جوینت ونچر در چین بسیار خرسندیم.

او ادامه می‌دهد:

کمپانی فورد و زوتی که هنوز منتظر تأییدیه دولتی هستند خانواده کاملاً جدیدی از خودروهای الکتریکی کوچکی را معرفی خواهند کرد. ما راه‌حل‌های حمل‌ونقل خلاقانه و ارتباطی را برای نسل جدیدی از مشتریان جوان چینی فراهم خواهیم کرد.

شاید اکثر شما با کمپانی زوتی آشنا شده باشید. این خودروساز چینی به خاطر خودروی SR8 خود که یک کپی مو به مو از پورشه ماکان می‌باشد شناخته شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 5 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.