همه برندهای استلانتیس شانس موفقیت را دارند، حتی کرایسلر!

همه برندهای استلانتیس شانس موفقیت را دارند، حتی کرایسلر!

ادغام گروه خودروسازی پژو-سیتروئن و فیات-کرایسلر و تشکیل شرکت استلانتیس باعث شده برندهای زیادی گردهم جمع شوند. سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان کارهای مربوط به ادغام این دو گروه نهایی شد و حالا استلانتیس به‌صورت رسمی شکل گرفته است. این امر منجر به کاهش هزینه‌ها خواهد شد هرچند این کاهش هزینه‌ها با حذف برندها به دست نخواهد آمد. کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس گفته که تمامی برندها در این مجموعه شانس موفق شدن را خواهند داشت.

تاوارس گفته استلانتیس از برندها و کارخانه‌های آن‌ها حمایت خواهد کرد و این حمایت با سرمایه‌گذاری روی محصولات جدید و احیای برندها صورت خواهد گرفت. این گفته‌ها باعث شده برخی سؤالات درباره آینده برندهایی همچون کرایسلر و لانچیا پاسخ داده شود. هر دو شرکت وضعیت خیلی مطلوبی ندارند. استلانتیس اعلام کرده ۱۴ برند موردبحث حاضر در این مجموعه موقعیت متفاوتی در بازار خواهند داشت و لانچیا یکی از برندهایی است که در همان کلاس لوکس مشابه آلفارومئو و دی اس قرار خواهد گرفت.

البته این به معنی ادامه روال قبلی نخواهد بود. تاوارس اظهار داشته لانچیا به برندی هوشمندتر و کاراتر بدل خواهد شد. البته او به جزئیات گفته‌های خود اشاره نکرده است. استلانتیس همچنین به دنبال حضور پررنگ‌تر در چین است چیزی که پیش از این وجود نداشته است. تمرکز دوباره با تولید محصولات جدید انجام خواهد شد.

این شرکت تازه تأسیس کنترل برندهایی همچون داج، رم، کرایسلر، پژو، سیتروئن، آلفارومئو و… را در اختیار دارد. واضح است که همپوشانی‌هایی بین این برندها وجود دارد و در ماه‌های آینده باید منتظر تصمیمات جدید مدیران این شرکت باشیم. نهایی شدن این ادغام باعث ایجاد شبهاتی درباره بازگشت پژو به بازار آمریکا شده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
9 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.