همراه با آبارث ۵۹۵ پیستای جدید در ژنو

همراه با آبارث ۵۹۵ پیستای جدید در ژنو

بخش پرفورمنس فیات یعنی آبارث در یک زمان تنها روی دو مدل کار کرده و گاهی اوقات نیز تنها متمرکز بر یک خودرو بوده است؛ بنابراین دلیلی که آبارث برای ارائه‌ی نسخه‌ی جدیدی از یک خودرو داشته برجسته خواهد بود؛ و ما این خودرو را در نمایشگاه خودروی ژنو امسال خواهیم دید.

آبارث ۵۹۵ پیستا خودرویی است که در ژنو حاضر خواهد بود، هرچند با نگاه به نام خودرو چیزی نخواهید فهمید اما یک نگاه به خود خودرو به شما خواهد گفت که شما با نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی فیات ۵۰۰ روبرو هستید. این خودرو به سایر برادران خود در سبد محصولات این عقرب ایتالیایی که شامل ۵۹۵ استاندارد، ۵۹۵ توریسمو و ۵۹۵ Competizione هستند خواهد پیوست.

نسخه‌ی پیستا از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو با قدرت ۱۶۰ اسب بخار استفاده کرده و در ۷.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۵ کیلومتر در ساعت است. این مشخصات تقریباً با مشخصات نسخه‌ی آمریکایی فیات ۵۰۰ آبارث برابری می‌کند.

از شاخصه‌های این خودرو می‌توان به ترمزهای ویژه، سیستم تعلیق عقب Koni، رینگ‌های ۱۷ اینچی، اگزوز مخصوص آبارث و… اشاره کرد. خریداران می‌توانند رنگ کالیپرهای ترمز و همچنین جزئیات سپرهای جلو و عقب را انتخاب کنند. همچنین می‌توان از بین گیربکس دستی یا سکونشئال یکی را انتخاب کرد.

۵۹۵ پیستا به همراه برادر خود یعنی ۶۹۵ XSR که برای گرامی داشت همکاری آبارث با تیم مسابقه‌ای یاماها موتو جی پی تولید شده در ژنو حاضر خواهند بود. این خودرو از رنگ خاکستری خاص، تریم فیبر کربن، اگزوز Akrapovic، فنرهای Eibach، ترمزهای برمبوی بزرگ‌تر نسبت به ۵۹۵ پیستا و پیشرانه‌ی قدرتمندتر (۱۶۵ اسب بخار) بهره می‌برد. تنها ۶۹۵ دستگاه از مدل هاچبک و ۶۹۵ دستگاه از مدل کانورتیبل ساخته خواهند شد.

آبارث همچنین دو نسخه از مدل ۱۲۴ اسپایدر را نیز به ژنو خواهد آورد که یکی دارای صندلی‌های اسپورت و ویژگی‌های خاص شایسته‌ی این برند است. البته تاکنون تصاویر واضحی از این خودرو منتشر نشده است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
4 + 13 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.