هفت مدل نمادین هوندا تا تولید HR-V

هفت مدل نمادین هوندا تا تولید HR-V

هوندا برای تبلیغ جدید هوندا HR-V کراس‌اور مدل ۲۰۱۶ گذری به گذشته خود داشته است. این تبلیغ تلویزیونی که بسیار هوشمندانه ساخته شده، «تفکر درونی فوق‌العاده» نام دارد که در آن هفت مدل نمادین مختلف از هوندا تغییر شکل داده و سرانجام یک HR-V جدید را می‌بینیم که دارای فضایی بی‌نظیر در داخل خود است.

روند تکامل مدل‌های قدیمی‌تر هوندا از ترتیب زمانی برخوردار است و نمایشی فوق‌العاده از پیشرفت ترکیب‌بندی، دینامیک رانندگی اسپرت و تفکر خلاقانه هوندا در طول سالیان و درنهایت رسیدن به مدل HR-V است.

اولین خودروی نمایش داده شده، یک مدل زرد رنگ از نسل دوم هوندا CRX است که یک هاچ‌بک اسپورت مبتنی بر سیویک بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ بوده است. این CRX سپس به جانشین معنوی آن، یک هوندا سیویک Si هاچ‌بک نسل چهارم قرمز رنگ تبدیل می‌شود. خودروی بعدی، یک هوندا پریلود نسل چهارم به رنگ آبی است که در ادامه به یک هوندا آکورد استیشن‌واگن نسل چهارم تغییر شکل می‌دهد.

پس از آن با تبدیل آکورد به یک هوندا CR-X دل سول از میانه‌های دهه ۹۰ میلادی، ظاهر مدل‌های هوندا جذابیت بیشتری به خود می‌گیرند. خودروی بعدی یک هوندا S2000 رودستر خاکستری است که در ادامه یک هوندا المنت نارنجی‌رنگ با طراحی جعبه‌ای جای آن را می‌گیرد.

سپس سرانجام نوبت به هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ می‌رسد که موضوع اصلی این تبلیغ تلویزیونی است؛ مدلی که یک تبلیغ تلویزیونی دیگر با عنوان «بگیر و بردار» نیز برای آن ساخته شده است. این کراس‌اور ساب‌کامپکت که بر پایه هوندا فیت تولید شده، در حال حاضر با شروع قیمتی برابر ۱۹۹۹۵ دلار در دسترس قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
8 + 4 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.