هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار! سال ۹۷ هم با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش، هر چه که بود تمام شد. حالا به ایام دل انگیز تعطیلات نوروزی رسیده‌ایم و زمانش فرا رسیده تا خستگی یک سال تلاش و کار و دوندگی را با مشغول شدن به تفریحاتی که دوستشان داریم، از تن بزداییم.

بازی‌ها یکی از بهترین سرگرمی‌هایی هستند که شیرینی و لذت این تعطیلات را دو چندان می‌کنند، از این رو ما در دیجیاتو برای‌تان بهترین ها را گلچین کرده‌ایم. در این چهار مقاله هفت سنگ نوروزی، عناوین جذاب و سرگرم کننده‌ای را معرفی می‌کنیم تا در طول تعطیلات حسابی مشغول‌شان باشید و از تجربه‌شان لذت کافی را ببرید.

  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت اول]
  • هفت سنگ نوروزی؛ مواد لازم برای دورهمی‌هایی با طعم بازی‌های موبایل
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌های داستانی
  • هفت سنگ نوروزی؛ بازی‌هایی که در سفر باید همراه داشته باشید [قسمت دوم]

تعطیلی‌های عید زمان مناسبی است تا به سفر بروید و در این جور مواقع، خستگی راه می‌تواند لذت گشت و گذار را تا حد زیادی کاهش دهد. در آخرین قسمت از مقالات «راهنمای نوروزی بازی های موبایل» دوباره به سراغ عناوین آفلاینی رفته‌ایم که در مسیرهای طولانی می‌توانند بهترین همدم‌تان باشند.

Kingdom Rush Vengeance

  • بازی آفلاین است

بازی‌های دفاع از قلعه (Tower Defense) به‌خاطر ذات اعتیادآورشان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفرهای طولانی هستند. عناوینی که هنگام تجربه‌شان زمان سریع‌تر از چیزی که انتظار دارید، می‌گذرید. Kingdom Rush Vengeance یکی از گسترده‌ترین عناوین این سبک است؛ همانند بقیه بازی‌های تاور دفنس در اینجا هم هر مرحله دشمنان از مسیرهایی به سمت شما هجوم می‌آورند و باید با ساخت ساختمان‌های دفاعی و هدایت قهرمان‌تان به سمت آن‌ها، مانع نفوذ شخصیت‌های منفی به قلعه‌تان بشوید.

مثلث Sonic ،Street of Rage و Comix Zone

  • بازی آفلاین است

در راهنمای نوروزی سال گذشته با عناوین Bully و GTA San Andreas خاطره‌بازی کردیم و برای امسال، این بار به سراغ سه تا از نوستالژی‌ترین‌ بازی‌های کنسول سگا جنسیس رفته‌ایم؛ Sega Forever معدنی طلا برای گیمرهای دهه ۹۰ به‌حساب می‌آید. سگا در قالب این سرویس بازی‌های قدیمی و محبوب خودش را به تلفن‌های هوشمند آورده است.

برخلاف امولاتورها که هر کدام مشکلاتی دارند، Sega Forever با بهبودهای گرافیکی و گزینه‌های بیشتری که در اختیار کاربر قرار می‌دهد توانسته عملکرد بهتری از خودش به جا بگذارد. فقط یک نکته: بازی‌های این سرویس عمدتا آفلاین هستند ولی برای ذخیره کردن بازی، باید به اینترنت وصل شوید.

Skyforce Reloaded

  • بازی آفلاین است

اما اگر به دنبال خاطره‌بازی با حال و هوایی مدرن‌تر هستید، Skyforce Reloaded را از دست ندهید. بازی تمام آن چیزهایی که قبلا با اکشن‌های هواپیمایی قدیمی دیده‌ بودیم را دارد و در عین حال با پویایی محیط‌ها، گرافیک استثنایی و آیتم‌های مختلف توانسته رنگ و بویی مدرن‌تر به خودش بگیرد. در این بازی کنترل هواپیمایی جنگی را به عهده دارید و هر مرحله باید به دشمنان شلیک کنید و مراقب تیرهای آن‌ها هم باشید.

Dancing Line یا Rolling Sky 2

  • بازی آفلاین است

وقت‌هایی که نیاز به آرامش دارید، Dancing Line و Rolling Sky 2 با دست گذاشتن روی موسیقی و البته محیط‌های زیبایی که به تصویر می‌کشند می‌توانند برای دقایقی مخاطب را از شلوغی‌های دورش جدا کنند. در دنسینگ لاین هر مرحله شخصیت اصلی مسیری را طی می‌کند و هر وقت که به یک مانعی رسید کافیست روی صفحه ضربه بزنید تا راهش را عوض کند.

رولینگ اسکای 2 اثر تصویر محورتری نسبت به دنسینگ لاین به حساب می‌آید اما همچنان سازنده در قالب یک ماجراجوی موزیکالی، سرعت عکس العمل واکنش مخاطب را به چالش می‌کشد. در این بازی کنترل شخصیتی به بازیکن داده می‌شود و تنها باید او را به خط پایان برساند؛ کاراکتر بازی خودش حرکت می‌کند و در قسمت پایینی صفحه لمسی، باید دست خود را به سمت چپ یا راست بکشید تا جهت دویدنش را عوض کند و به موانع برنخورد.

Score! Hero

  • بازی آفلاین است

به لطف گیم‌پلی کاملا مناسب با صفحات لمسی، در هر موقعیتی که باشید Score! Hero می‌تواند از بی‌حوصلگی نجات‌تان بدهد. در این بازی باید با استفاده از ژست‌های حرکتی پاسکاری کنید و وقتی موقعیت را مناسب دید، به حریف گل بزنید. در واقع در Score! Hero خبری از دکمه‌های فراوان برای سرعت، پاس و شوت نیست و بازیکن‌ها هم خودشان حرکت می‌کنند. بنابراین تنها باید با کشیدن انگشت‌تان روی صفحه لمسی، پاس بدهید و گلزنی کنید.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
3 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.