هفت سنگ؛ Apex Legends به موبایل می‌آید

هفت سنگ؛ Apex Legends به موبایل می‌آید

اولین بازی این هفته که به سراغش رفته‌ایم یک پلتفرمر پازلی است که ما را در نقش کاراکتری می‌گذارد که به دنبال یک پسر گم‌شده به نام Evan می‌گردد. کیفیت ساخت بازی مناسب است و اگر با طراحی پیکسلی آن مشکلی ندارید، می‌تواند برای ساعات طولانی سرگرمتان کند. بازی فعلا برای اندروید در دسترس است و احتمالا برای iOS هم عرضه خواهد شد.

Super Ball Jump: Bounce Adventures

بازی Super Ball Jump مکانیسمی شبیه به بازی انگری بردز دارد، کاراکتر را در جهت مخالف بکشید و با برداشتن انگشتتان پرتاب خواهد شد. باید با همین روند در هر مرحله تلاش کنید تا کاراکتر را از خطرات دور نگه دارید، از موانع عبور کنید و او را به دری برسانید که به مرحله‌ی بعد باز می‌شود.

Access Code Zero

  • بازی آفلاین است.

شاید تا به حال نام o3one kinetics را نشنیده باشید اما این توسعه دهنده‌ی نه چندان معروف توانایی بالایی در ساخت پلتفرمرهای جذاب موبایلی دارد. بازی Access Code Zero هم پلتفرمر جالب و چالش برانگیزی است که در آن باید با ماجراجویی‌های مختلف، محیط اطراف را بشناسید و در آن دوام بیاورید.

بازی SaGa Frontier که در سبک نقش‌آفرینی ساخته شده است، داستان قهرمانان مختلفی را روایت می‌کند که هر کدام هدف و داستان به خصوص خود را دارند اما نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی علاوه بر بهبود گرافیک بازی، حالا امکان استفاده از کنترلر، ذخیره‌ی ابری و کاراکتر جدید را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.