هفتاد و پنج سال جیپ رنگلر در یک قاب

هفتاد و پنج سال جیپ رنگلر در یک قاب

برند جیپ به‌تازگی هفتاد و پنجمین سالگرد تولد خود را پشت‌سر گذاشته و بر این اساس، این خودرساز مشهور مدل‌های ۴×۴، این مناسبت را با ارائه یک مدل نمایشی خاطره‌انگیزی از رنگلر جشن گرفته است. حالا هم یک ویدیو از طرف جیپ منتشر شده که در آن شرایط توسعه و رشد زبان طراحی برند در طول زمانی برابر سه‌چهارم قرن نشان داده است.

برخی از عناصر طراحی جیپ در طول زمان رشد پیدا کرده‌اند و این در حالی است که برخی از آنها برای مدتی ناپدید شده و سپس در مدل‌های بعدی استفاده شده‌اند؛ از جمله چراغ‌های کشیده در جلو که حالا جزئی از طراحی رنگلر و رنگید است. امّا برخی از المان‌ها هیچ‌گاه زبان طراحی جیپ را ترک نکرده‌اند. جلوپنجره با میله‌های عمودی و معمولاً با ۷ دریچه مجزا، از جمله مواردی است که همواره در طراحی‌های جیپ حضور داشته است.

البته برخی مدل‌های برجسته مانند WJ گرند چروکی مدل ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۴ و هر دو نسل «لیبرتی» و کنونی چروکی با چراغ‌های نازک LED در این انیمیشن غایب هستند. چراغ‌های LED در این مدل‌ها تفاوت زیادی با گذشتگان خود داشته‌اند. امّا با این وجود، این ویدیو هنوز هم نمایشی دوست‌داشتنی از ۷۵ سال تاریخ جیپ است؛ تاریخی از خودروهای روباز ۴×۴ که شاید خیلی‌ها آرزو می‌کنند که همچنان ادامه یابد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.