هدیه ۷ هزار دلاری دایملر به کارمندان نمونه

هدیه ۷ هزار دلاری دایملر به کارمندان نمونه

این روزها کارمند دایملر بودن بسیار خوب است زیرا در ماه آوریل هدیه قابل‌توجهی به کارمندان نمونه اهدا خواهد شد. این هدیه به خاطر موفقیت فوق‌العاده شرکت در سال مالی ۲۰۱۷ خواهد بود. برخی از کارمندان هدیه حدود ۷ هزار دلاری دریافت خواهند کرد که افزایش کمی را نسبت به جایزه سال پیش نشان می‌دهد.

خب می‌پرسید دایملر در سال ۲۰۱۷ چقدر موفق بوده است؟ خیلی! مجموع فروش این شرکت در کل تاریخ رکورد زده و به عدد ۳.۳ میلیون دستگاه رسیده که رشد ۹ درصدی نسبت به فروش سال ۲۰۱۶ را نشان داده است. بخش خودروهای مرسدس بنز با فروش ۲۳۷۳۵۰۰ دستگاهی رکورد زده است. فروش این بخش شامل محصولات مایباخ و اسمارت می‌باشد. AMG هم برای اولین بار در تاریخ بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو فروخته است. فروش ۱۳۱۹۷۰ دستگاهی این بخش پرفورمنس رشد قابل‌توجه ۳۳ درصدی را ثبت کرده است. این اخبار مثبت به سایر بخش‌های دایملر نیز سرایت می‌کند زیرا ون‌های مرسدس نیز افزایش فروش ۱۲ درصدی داشته و به خانه ۴۰۱ هزار نفر راه یافته‌اند. فروش اتوبوس‌های دایملر نیز با رشد ۹ درصدی به ۲۸۷۰۰ دستگاه رسیده است.

با افزایش فروش تمامی بخش‌های دایملر، اینکه سود خالص این گروه با افزایش بسیار زیاد ۲۴ درصدی به ۱۰.۹ میلیارد یورو رسیده جای تعجبی ندارد. اگر طرفدار آمار و ارقام هستید پس بدانید درآمد این گروه بزرگ با افزایش ۷ درصدی به ۱۶۴.۳ میلیارد یورو رسیده است. هر سهم دایملر در سال ۲۰۱۷ بهای ۳.۶۵ یورویی داشته که اندکی بیشتر از ارزش ۳.۲۵ یورویی سال ۲۰۱۶ می‌باشد.

خب به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ سال بسیار شلوغی برای دایملر باشد. همین امروز نسل جدید A کلاس معرفی می‌شود و سدان آن نیز اواخر سال جاری از راه می‌رسد. محصول دیگر این کمپانی اسپرینتر جدید است که چند روز آینده معرفی خواهد شد. حدود یک ماه بعد نیز انتظار می‌رود G63 جدید در نمایشگاه ژنو معرفی شود.

اواخر سال جاری نسخه‌های به‌روز شده از C کلاس و GLC پدیدار خواهند شد درحالی‌که احتمال رونمایی از نسل جدید GLE و GLS تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ وجود دارد. نسل‌های جدید CLS و G کلاس که اخیراً معرفی شده‌اند نیز احتمالاً سال موفقیت‌آمیزی را برای مرسدس به ارمغان خواهند آورد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
10 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.