هدف‌گذاری هوندا: یک میلیون خودروی سبز تا سال ۲۰۳۰

هدف‌گذاری هوندا: یک میلیون خودروی سبز تا سال ۲۰۳۰

درحالی‌که برخی خودروسازها از برنامه‌های خود برای سال‌های ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۵ سخن می‌گویند، در بحث خودروهای دوستدار محیط‌زیست هوندا کمی دورتر را نشانه گرفته است.

تاکاهیرو هاچیگو مدیرعامل هوندا در مصاحبه با اتونیوز گفته که تا پایان دهه‌ی آینده‌ی میلادی این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش فروش خودروهایی با قوای محرکه‌ی جایگزین در آمریکاست. برنامه‌ریزی برای افزایش میزان فروش هم برای هوندا و هم برای آکورا و به میزان بیش از دوسوم خواهد بود.

معنی گفته‌های مقام ارشد هوندا این است که هوندای آمریکای فروش بیش از یک‌میلیون خودروی هیبریدی، پلاگین هیبریدی، سلول سوختی و الکتریکی را هدف‌گذاری کرده است. با در نظر گرفتن این نکته که هوندا تا ماه ژوئن تنها ۲۳۲۹ دستگاه خودروی هیبریدی در آمریکا فروخته، برنامه‌ی یاد شده بسیار بلندپروازانه به نظر می‌رسد.

هرچند شرکتی که اولین بار با مدل Insight اولین خودروی هیبریدی را در این رده عرضه کرده هم‌اکنون دارای چهار مدل الکتریکی CR-Z ،RLX، آکورد هیبرید و NSX در خط تولید خود است. امسال مدل جدید کلاریتی FCV به برادران خود اضافه خواهد شد و سال آینده نیز شاهد عرضه‌ی سدان پلاگین هیبریدی جدید و احتمالاً نسخه‌ای هیبریدی از سیویک و CR-V تا پایان سال ۲۰۲۰ خواهیم بود.

علاوه بر بازار آمریکا، هوندا در حال برنامه‌ریزی برای افزایش فروش جهانی مدل‌های هیبریدی و الکتریکی خود تا سال ۲۰۳۰ و به میزان بیش از دوسوم است.

توضیح: تصاویر به کانسپت هوندا FCV تعلق دارند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
15 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.