هدآپ دیسپلی فوق‌العاده مرسدس S کلاس جدید

هدآپ دیسپلی فوق‌العاده مرسدس S کلاس جدید

انتشار تیزرهای نسل جدید مرسدس بنز S کلاس ادامه دارد. در واقع این ویدئویی که خواهید دید خیلی به تیزر شباهت ندارد زیرا قبلاً پیش‌نمایش تکنولوژی آن را دیده‌ایم. ما درباره‌ی هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده فوق‌العاده‌ای صحبت می‌کنیم که در پرچم‌دار پرافتخار ژرمن‌ها حضور خواهد داشت؛ اما درحالی‌که تیزرهای قبلی بخشی از ویدئوهای اصلی بوده‌اند این کلیپ اصلی فقط به تکنولوژی واقعیت افزوده پرداخته و بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

اما چه چیزی جذاب است؟ این تکنولوژی تصویری را نشان می‌دهد که پیکان‌هایی را روی شیشه جلو تابانده و شما با آن می‌توانید همه‌چیز را به‌صورت ترکیبی از واقعیت و مجازی تماشا کنید. در این تصاویر می‌توانیم خطوط قرمز در گوشه‌ها، نورهای زیر خودروهای جلویی و پرچم‌های مدنظر مقاصد را مشاهده کنیم.

باید اظهار داشت جنبه عجیب‌وغریب این تکنولوژی فقط موقتی است. دیدن چنین تصاویری در شیشه جلو قطعاً حس خودروهای آینده را تداعی خواهد کرد و تماشای آن‌ها حسی شبیه استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده در گوشی‌های هوشمند را ایجاد می‌کند؛ اما آن چیزی که باقی می‌ماند هیجانی بودن چنین تکنولوژی‌ای است که حضورش روی شیشه جلو عالی به نظر می‌رسد.

هدآپ دیسپلی واقعیت افزوده مرسدس بنز S کلاس جدید تنها بخشی از انبوه تکنولوژی‌های این سدان لوکس است. در کابین این خودرو تا ۵ صفحه دیجیتال قرار خواهد گرفت. راننده شاهد پشت آمپرهای کاملاً دیجیتال خواهد بود و صفحات نمایش دیگری هم برای سرنشینان در نظر گرفته خواهد شد.

نیازی به انتظار زیاد برای پدیدار شدن S کلاس جدید نیست. نسل جدید این خودرو قرار است در ماه سپتامبر معرفی شود و تا آن زمان تیزرهای بیشتری از S کلاس را مشاهده خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
7 + 2 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.