هایپرکار دیزل-الکتریک تک رولز در ژنو معرفی می‌شود

هایپرکار دیزل-الکتریک تک رولز در ژنو معرفی می‌شود

کمپانی چینی تک رولز، هایپرکار جدید خود یعنی Ren RS را در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ معرفی خواهد کرد.

۲ این خودرو که سال پیش در همین رویداد پیش‌نمایش شده بود تنها برای استفاده در پیست طراحی شده و به‌صورت تک‌نفره عرضه خواهد شد. ساختار سبک‌وزن و طراحی کار جیوجیارو از دیگر شاخصه‌های این هایپرکار هستند.

تک رولز Ren RS با ۴ یا ۶ پیشرانه الکتریکی در دسترس خواهد بود. نسخه قوی‌تر این هایپرکار از دو پیشرانه الکتریکی در جلو و ۴ پیشرانه دیگر در عقب که مجموع خروجی ۱۳۰۵ اسب بخاری دارند بهره می‌برد. این امر باعث ایجاد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی می‌باشد.

اما برای افزایش محدوده حرکتی از یک پیشرانه دیزلی به همراه مجموعه باتری ۲۸ کیلووات ساعتی سود برده است. این خودروساز کوچک ادعا می‌کند محدوده حرکتی این خودروی جدید به همراه مخزن پر ۸۰ لیتری به ۱۱۷۰ کیلومتر می‌رسد.

جدای از معرفی یک محصول کاملاً جدید، تک رولز در حال گفت‌وگو با دیگر خودروسازان جهانی به منظور همکاری احتمالی است. این کمپانی می‌خواهد اتحاد استراتژیکی را به منظور عرضه محصولات خود در سراسر جهان تشکیل دهد.

به همین منظور تک رولز در حال سرمایه‌گذاری سنگین در بخش تحقیق و توسعه، ساخت و تست قطعات گوناگون برای انواع مختلف توربین متعلق به خودروهای سواری و تجاری و… می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.