هاچ‌بک بائوجون ۳۱۰، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

هاچ‌بک بائوجون ۳۱۰، جدیدترین محصول جنرال موتورز برای بازار چین

جنرال موتورز برنامه‌های خود برای بازار چین را با یک هاچ‌بک جدید بنام Baojun 310 ادامه می‌دهد. برند Baojun توسط سرمایه‌گذاری مشترک محلی میان جنرال موتورز و شرکت‌های چینی Wuling و SAICW تأسیس شده و محصولات آن تنها در بازار جمهوری خلق چین عرضه می‌گردد. این همکاری مشترک SGMW نامیده می شود (مخفف SAIC-GM-Wuling).

جدیدترین محصول این شرکت یعنی همان هاچ‌بک ۳۱۰ در طراحی ترکیبی از طراحی سنتی با ظاهری جوان‌پسند و مدرن ارائه کرده است. این خودرو در چهار نسخه عرضه می‌گردد که قیمتی بین ۳۶,۸۰۰ یوآن (۵۵۲۰ دلار) تا ۴۹,۸۰۰ یوآن (۷۴۷۲ دلار) خواهند داشت.

بااوجون ۳۱۰ دارای فاصلهٔ بین دو محور ۲.۵۵ متر است که طولانی‌ترین فاصلهٔ محوری در کلاس خود عنوان‌شده است. همچنین این خودرو فضای صندوق باری برابر با ۲۰۰ لیتر دارد که در صورت خواباندن صندلی‌های عقب به ۱۰۰۰ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

در داخل خودرو یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی LCD با وضوح بالا به همراه سیستم ناوبری GPS، بلوتوث، کروز کنترل، چهار ایربگ، سانروف برقی و ۱۸ گیگ فضای ذخیرهٔ اطلاعات ارائه شده است. از دیگر تجهیزات بااوجون ۳۱۰ می‌توان به گرم‌کن آینه‌های جانبی، دوربین دید عقب و سیستم ترمز ABS به همراه توزیع الکترونیکی نیرو (EBD) اشاره کرد.

نیروی موردنیاز این خودرو توسط یک پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی تأمین می‌شود که به‌تازگی توسعه یافته است. این موتور ۸۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۶ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که میانگین مصرف سوخت آن تنها ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 17 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.