هامان X6M گوجه ای! [ویدئو]

هامان X6M گوجه ای! [ویدئو]

سال ۲۰۱۰ بود که هامان پکیج جدیدی برای بی ام و X6M معرفی کرد؛ هامان نام این پکیج را تایکون Evo M گذاشت که به تازگی یکی از آنها با رنگ جذابش به دوبی مال آمده است.

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 بی ام و X6M در حالت استاندارد ۵۴۷ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد درحالیکه هامان این اعداد را به ترتیب به ۶۶۱ اسب بخار در ۶,۰۰۰rpm و ۷۸۰ نیوتن متر که از دور ۱,۵۰۰ تا ۵,۶۵۰rpm در دسترس است، رسانده تا این خرس آلمانی در ۴.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ و نهایتا نیز به حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر برساعت دست یابد. مصرف شهری آن ۱۹.۳ و مصرف جاده ای ۱۰.۸ لیتر اعلام شده است.

البته اگر به خروجی های اگزوز دقت کنید پی می برید که این خودرو به احتمال فراوان مدل ۲۰۱۱ میلادی به بعد است چراکه سفارش سیستم اگزوز EVO II CENTRAL هامان در سال ۲۰۱۰ امکان نداشت. در نمای ظاهری هامان تغییراتی مانند کاپوت کربنی جدید با ورودی هوا، سپرهای جلو و عقب، LEDهای مخصوص روز، گلگیرهای عضلانی، باله انتهای سقف و انتهای صندوق و رینگ های ۲۳ اینچی مات با تایرهای ۳۱۵ میلیمتری را در این خودرو اعمال کرده؛ همچنین قطر دیسک های ترمز جلو ۴۲۰ و عقب ۳۸۰ میلیمتری هستند.

همه چرم های داخلی کابین نیز کاملا با آلکانترا تعویض شده، میدونی ها از آلومینیوم ساخته شده و سقف خودرو نیز با بیش از هفتاد LED بسیار کوچک تزیین شده تا در هنگام شب فضای داخلی بی نظیری برای سرنشینانش فراهم شود. گفتنی است سال ۲۰۱۰ قیمت خودرو بعلاوه پکیج فول هامان ۴۰۰,۰۰۰ دلار بود؛ یعنی معادل چهار دستگاه X6M استاندارد!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
18 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.