نیمباس، کانسپت آینده‌نگرانه فولکس‌واگن

نیمباس، کانسپت آینده‌نگرانه فولکس‌واگن

فولکس‌واگن باس یک خودروی جالب و نمادین است. ولی اگر فیلم «میس سان‌شاین کوچولو» را دیده باشید، خواهید دانست که این خودروها دیگر قدیمی شده‌اند و کارایی مناسب را برای یک مسافرت جاده‌ای ندارند. ولی درنظر بگیرید که همین طراحی را با قابلیت‌های مدرن داشته باشید. نتیجه می‌تواند خودرویی مانند «نیمباس» باشد.

نیمباس که توسط ادواردو گالوانیس طراحی شده، نشانه‌هایی از فولکس‌واگن باس اصلی در خود دارد. در همین حال، برخی قابلیت‌ها به آن اضافه شده تا تبدیل به یک خودروی خانوادگی همه‌کاره شود. در این طراحی، سعی شده از عناصر خشن‌تر مانند تایرها آف‌رود، افزایش ارتفاع رانندگی و محفظه حمل وسایل با روشنایی استفاده شود.

نیمباس نیازهای انرژی در آینده را مورد توجه قرار داده از یک پیشرانه الکتریکی با یک ژنراتور کوچک بنزینی استفاده می‌کند؛ چیزی شبیه به پیشرانه شورولت ولت. این خودرو چهار حالت رانندگی دارد: حالت صرفه‌جویی در انرژی برای استفاده‌های شهری، حالت استاندارد، حالت سرعت و حالت چهار چرخ متحرک. نیمباس از یک باتری لیتیومی استفاده می‌کند که می‌تواند از نیروی ترمزها نیز برای شارژ خود استفاده کند.

سیستم ارتباطی نیمباس بسیار مناسب تدارک دیده شده است. یک صفحه نمایش لمسی در وسط امکان اتصال به اینترنت را دارد و همین طور، درگاه‌های USB می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

احتمالاً بهترین ویژگی نیمباس که از درون کابین متوجه آن می‌شویم، پنجره‌های بزرگ آن هستند که حوزه دید بسیار بزرگی را ایجاد می‌کنند.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 7 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.