نیش گاز: مرسدس بنز C کلاس یا ب‌ام‌و سری ۳؟

نیش گاز: مرسدس بنز C کلاس یا ب‌ام‌و سری ۳؟

به یکی از سخت‌ترین “نیش گاز” هایی رسیده‌ایم که تاکنون از نظر گذرانده‌اید! دو سدان اسپورت آلمانی که در این مقایسه حضور دارند از دیرباز رقابت فشرده‌ای با یکدیگر دارند و همیشه شانه‌به‌شانه یکدیگر حرکت کرده‌اند؛ اما شما باید یکی را انتخاب کنید! مرسدس بنز C کلاس یا ب‌ام‌و سری ۳؟

کار را مرسدس آغاز می‌کنیم. نسخه پایه این خودرو که C300 نام دارد از قلب تپنده ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۱ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ نیوتون متر استفاده می‌کند. نیروی این پیشرانه از طریق یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

به‌طور مشابه، تریم پایه ب‌ام‌و سری ۳ که ۳۲۰i است از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو سود برده و خروجی ۱۸۰ اسبی دارد که اندکی ناامید کننده نشان می‌دهد. رانندگانی که خواهان تجربه اسپورت تری هستند باید مدل ۳۳۰i را انتخاب کنند که پیشرانه قوی‌تری داشته و ۲۴۸ اسب بخار را ارائه می‌کند. شما می‌توانید از بین یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی یکی را انتخاب کنید.

از نظر قیمت‌گذاری، مرسدس C300 بهایی در حدود ۴۰ هزار دلار دارد اما اگر ب‌ام‌و را بیشتر دوست دارید می‌توانید مدل ۳۲۰i را با حدود ۳۴ هزار دلار خریداری کنید که شکاف قیمتی قابل‌توجهی را نسبت به حریف اشتوتگارتی نشان می‌دهد. البته اگر مدل قوی‌تر ۳۳۰i را بخواهید باید حدود ۳۹ هزار دلار خرج کنید که در این صورت تقریباً با مرسدس هم قیمت می‌شود.

خب شما کدام سدان محبوب آلمانی را دوست دارید؟ مرسدس C کلاس یا ب‌ام‌و سری ۳؟ نظرات و دلایل انتخاب خود را با ما در میان بگذارید!

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
13 + 3 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.