نیاز مرسدس به نیسان در ساخت X کلاس

نیاز مرسدس به نیسان در ساخت X کلاس

برخی افراد پیکاپ جدید مرسدس X کلاس را نسخه‌ی ریبج شده‌ی نیسان ناوارا می‌خوانند اما این برند ادعاهای یاد شده را رد کرده و گفته که خودروسازان در زمان ساخت خودروهای تجاری سبک باید از مقیاس اقتصادی استفاده کنند.

مدیر جهانی ون‌های مرسدس در خلال مصاحبه با موتورینگ و در زمان معرفی X کلاس در کیپ‌تاون آفریقای جنوبی گفته که این خودروساز قادر نبوده با این پیکاپ به میزان فروش خودروهای تجاری خود برسد؛ بنابراین همکاری با اتحاد رنو-نیسان یک ضرورت بوده است. او گفته است:

در بحث خودروهای تجاری سبک، یک روش مشترک همکاری با خودروسازان دیگر است و کارهای مشترک کمپانی‌های دیگر کاملاً موفقیت‌آمیز بوده است.

او ادامه می‌دهد:

اگر ما بخواهیم از نظر قیمت‌گذاری جذاب باشیم باید با دیگران همکاری کنیم. ما در کلاس خودروهای تجاری سبک نمی‌توانیم به فروش زیادی که خودروهای سواری مرسدس دارند برسیم.

پیکاپ X کلاس در کشورهای آرژانتین و اسپانیا ساخته خواهد شد و به‌طور خاص مشتریان مناطق آفریقای جنوبی، اروپا و استرالیا را هدف خواهد گرفت.

Mornhinweg می‌گوید:

ما هدف معرفی این خودرو در بازه کوتاه‌مدت را داشتیم و به عنوان محصولی جهانی نمی‌توانستیم این خودرو را تنها در یک کارخانه بسازیم؛ بنابراین با نیسان صحبت کردیم که اگر علاقه‌مند هستند با ما همکاری کنند. آن‌ها در ساخت پیکاپ تجارب زیادی دارند و پایه و اساس کلی آن‌ها برای ما مفید بوده بنابراین تصمیم به همکاری گرفتیم.

مرسدس در زمان عرضه این خودرو را با دو پیشرانه ۴ سیلندر به بازار خواهد فرستاد. در ابتدا نسخه‌های X 220d با پیشرانه ۲.۳ لیتری توربودیزل و مدل X 250d با پیشرانه بای توربو دیزل عرضه خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
6 + 12 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.