نگرانی مرسدس درباره هزینه‌های گارانتی EQC

نگرانی مرسدس درباره هزینه‌های گارانتی EQC

مدیر تولید و زنجیره تأمین مرسدس بنز آقای مارکوس شافر اعلام کرد این خودروساز به آهستگی اقدام به افزایش تولید شاسی‌بلند تمام الکتریکی جدید EQC 400 4MATIC خواهد کرد. تولید این خودرو اوایل سال آینده در تأسیسات برمن آلمان کلید خواهد خورد. این حرکت به معنی کاهش ریسک هزینه‌های گارانتی و تضمین ارائه‌ی تجربه‌ی مالکیت فوق‌العاده به مشتریان است.

شافر در مراسم معرفی این شاسی‌بلند الکتریکی در سوئد به وضوح اعلام کرد بخش اعظم نگرانی‌ها درباره EQC به باتری‌هایی که در تأسیسات کامنز ساخته می‌شوند مربوط است. اگرچه مرسدس بنز در گذشته اقدام به ساخت باتری‌ها برای خودروهایی همچون اسمارت فورتو الکتریک درایو می‌کرد اما مقیاس تولید EQC بسیار بالاتر خواهد بود.

اگرچه این مدیر ارشد از کیفیت تولید تأسیسات مرسدس مطمئن است اما می‌گوید:

من درباره تأسیسات تولید برمن و پکن نگران نیستم. من توانایی‌های آن‌ها را می‌شناسم و آن‌ها نیز ثابت کرده‌اند می‌توانند با سرعت خوبی تولید خود را افزایش دهند.

البته به نظر می‌رسد شافر درباره تأمین‌کنندگان باتری‌های این خودرو کمی نگران است به گونه‌ای که نگرانی خود را این‌گونه ابراز می‌کند:

پشت درهای کامنز زنجیره تأمین قرار گرفته است. صدها قطعه باید از تأمین‌کنندگان دیگر به ما برسند و ما عملکرد آن‌ها را مشاهده کنیم.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود اندکی پس از آغاز تولید EQC شاهد کلید خوردن تولید آن در تأسیسات پکن نیز خواهیم بود. سپس شاهد حضور این شاسی‌بلند الکتریکی در شوروم‌های اروپایی خواهیم بود. همچنین انتظار می‌رود جدیدترین محصول مرسدس در سال ۲۰۲۰ وارد بازار آمریکا شود.

مرسدس بنز EQC هم رده‌ی شاسی‌بلند GLC در سبد محصولات این خودروساز بوده و از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با ۴.۹ ثانیه می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
2 + 1 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.