نگاه نزدیک به فراری دیتونا SP3 – دوبله فارسی

نگاه نزدیک به فراری دیتونا SP3 – دوبله فارسی

تعداد افرادی که فرصت ملاقات با جدیدترین محصول فراری را داشته‌اند، اندک است. یک خبرنگار ایتالیایی با همراهی مدیر طراحی شرکت خودروسازی فراری، روز گذشته به نقد طراحی دیتونا SP3 پرداخته‌اند. حاصل این گفتگو به صورت فیلم کوتاه منتشر شده و حالا برای کاربران سایت میدونی با دوبله فارسی در دسترس است.

در تاریخ فراری، به‌ندرت می‌توان خودروهایی با قیمت بیش از یک میلیون دلار و تیراژ بالاتر از ۱۰۰ دستگاه یافت. این شرکت، با عرضه‌ی مونزا SP1 و  مونزا SP2 در سال ۲۰۱۹، به‌راحتی توانست حدود ۵۰۰ دستگاه خودرو با آستانه قیمت بیش از ۱/۵ میلیون دلار را پیش‌فروش کند. چنین شرایطی، احتمالا مهم‌ترین عامل تشویق‌کننده برای فراری بوده است تا محصولی جدید با کد SP3 را برای عرضه‌ در سال ۲۰۲۲، رونمایی کند.

جذابیت دیتونا SP3  برای کلکسیونرها، فراتر از مونزا است. مدل جدید، نه‌تنها گران‌ترین خودروی تولیدی فراری با تیراژ بیش از ۵۰۰ دستگاه محسوب می‌شود، بلکه طراحی بسیار هوشمندانه و آینده‌نگر نیز ارائه می‌کند. اتمام پیش‌فروش ظرفیت تولید دیتونا SP3، با تعداد ۵۹۹ دستگاه و قیمت ۲ میلیون یورو، ارزش بالای خودرو برای علاقه‌مندان خودروهای لوکس و اسپرت را نشان می‌دهد.

فراری برخلاف بسیاری از خودروسازان دنیا، نیازمند برگزاری مراسم پرزرق و برق برای رونمایی از محصول نیست. این شرکت، قبل از معرفی خودرو به خبرگزاری‌ها، با مشتریان منتخب تماس گرفته و مدل جدید را پیش‌فروش می‌کند. حتی زمانی که نمونه‌ی نهایی ساخته شده و اطلاعات رسمی منتشر می‌شود، تعداد انگشت‌شماری از خبرنگاران و رسانه‌ها، اجازه‌ی ملاقات با شاهکار جدید فرای را کسب می‌کنند.

الساندرو لاگو، ادیتور ارشد سایت موتوروان ایتالیا است. او علاوه‌بر حضور در محل رونمایی دیتونا SP3، شانس ملاقات با فلاویو مانزونی، مدیر تیم طراحی فراری را داشته است. مانزونی، از سال ۲۰۱۰ عهده‌دار مسئولیت در دپارتمان طراحی فراری بوده و خودروهایی ماندگار مثل F12 برلینتا و لافراری در زمان حضور او عرضه شدند.

به جرات می‌توان فراری دیتونا SP3 را یکی از پیچیده‌ترین خودروهای دنیا از نظر طراحی بدنه دانست. این مدل، موج‌های پرتعدادی روی بدنه دارد و ضمن حفظ زیبایی خود، خواص آیرودینامیک بسیار خوبی ارائه می‌دهد. جدیدترین محصول فراری، دارای چند حفره روی کاپوت، نمای جانبی و پشت اتاق است تا هدایت هوا به سمت پیشرانه و سیستم خنک‌کاری را بهبود دهد.

در ادامه‌ی مطلب، نگاه نزدیک به طراحی فراری SP3 با دوبله فارسی قابل مشاهده است. جهت اطلاع شما مخاطبان عزیز، متن این فیلم، ابتدا به صورت نرم‌افزاری از ایتالیایی به انگلیسی ترجمه شده و بعد با زبان فارسی هماهنگ شده است. به همین دلیل، امکان خطا در بازنشر مطلب توسط نگارنده وجود دارد.

افزودن دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

HTML محدود

  • You can align images (data-align="center"), but also videos, blockquotes, and so on.
  • You can caption images (data-caption="Text"), but also videos, blockquotes, and so on.
1 + 0 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.